[QUOTE="vierailija, post: 34945448"]
Mikäs se sinut kyyniseksi teki maailman melskeissä. Mitkähän asiat sitä intoa tiputtaa vaikka innokkuus tuo välillä ehkä sitä positiivista energiaa itselle. Ja hei minäkin olen jo tosi vanha ja raihnainen. Mutta seikkailen omassa kirjastossani etsien vihjeitä tuosta maljasta ja olen innoissani kuin pikku poika hetkittäin.
Koska sinun mielesi on viimeksi seikkaillut. Viimeinen vihje oli minkä löysin vuosien tutkimisen jälkeen että vihje löytyy jerusalemista tai itse malja. Voisimmeko hakea lupaa israelin valtiolta kaivauksille. Mut mitä sille tehtäisiin jos se löydettäisiin?
Mut mitä tuo viimeinen ehtoollinen kuvaa sinulle? Rehellistä veljeyttä vai että jeesus hyvästeli maalliset kumppaninsa ja joi muutaman lasin punkkua ehkä sellaista rohkeutta kuvaileva teos?
Ja jätti kumppaneilleen hyvästit.
Noh on vuosikerta viinei nyt vaan jotka hivelee hienostuneita maku nystyröitäni. ja vanhoissa ne tuoksutkin on hienompia ja erittäin aromikkaita . Ach niiden viinien tuoksu saa minut pyörryksiin kun on niin täyteläinen tuoksujen maailma. Ymmärrän jos pakokaasujen mylläämä nenä ei enään haista nuoren ja vanhan viinin eroja niin se on ihan ymmärrettävää. Pakokaasut pilaavat nimittäin hajuaistia. Itse asun ranskan mikronesiassa leppoisia eläkepäiviä viettäen. Löytyy muutama kruunun jalokivi hevonen niillä minä ratsaatan ulkona nein autoilulle autoilu on niin saastuttavaa tällä hetkellä ja se on le barbarian. Minulla on täällä puhdas ilmasto ja autoilua ei ole juuri ollenkaan. Omaisuuteni tein onnistuneilla bitcoin kaupoilla eläkepäivilöäni minähän jäin 2010 vuonna eläkepäiville rehtorin virastani. Ja siinä sijoittelin ja bang sieltä tuli jackpot. Oletko sinä sijoitellut. Ja voinhan minä ehkä lähettää sinulle vähän hienostuneemman viinin. Jos et voi juoda niin edes tuoksun haistaa?.
[/QUOTE]