Sinkkuna sinua ei kutsuta perheellisten juhliin ja yh:na sinua ei kutsuta juuri minnekään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Missä on muita perheellisiä. Tämän olen nyt huomannut, että aikanaan kun olin sinkku ja kaverit perheellisiä, niin minua ei enää kutsuttu mihinkään illanistujaisiin, kun olin joukon ainut sinkku. No nyt kun olen yh, niin eipä mua nytkään juuri mihinkään kutsuta, missä olisi muita perheellisiä tai sitten sinkut eivät kutsu, kun mulla on lapsia.

Muakin vituttaa välillä se, kun pariskunnat tuntuu menevän joka paikkaan yhdessä.. Tai on jotain pariskuntien illanistujaisia. Mut ei kai siinä, ymmärrän sen. Onneksi mulla on muutama yh-kaveri, ja myös niitä kavereita jotka ei tarvi miestään joka paikkaan.

no mä ainakin kuvittelisin, jos jotkun illanistujaiset järjestäisin, et sinkuilla ja yhoilla on kuitenkin jo muutenkin niin paljon menoa, ettei niitä mun pippalot hirveesti kiinnosta, kun on parempaankin menoa

ite kyllä suhteessa elän mutten mä kyllä kavereita mun juhliin niiden siviilisäädyn takia kutsu :D "ai mari on nykyään sinkku, joo ei sitä voi kutsua" ... siis oikeasti aikuiset ihmiset? ihmiset saa tulla yksin tai kaksin, kummin vain ja pitää vielä lisätä ettei ne sinkutkaan aina kutsu perheellisiä niiden juhliin ;) joko on hirveet ennakkoluulot et ne perhe ihmiset puhuu kokoajan perttiinoistaan tai sitten tietävät että puhuvat. että jos kutsuu ihmisiä suhdestatuksen vuoksi juhliin tai on kutsumatta, niin en haluais että mulla olis sellasia ihmisiä edes lähellä saatikka kutsua niitä mun "kavereiks" :popcorn:

Yhteistyössä