Sinkkulaiva - Anne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terveempää Elämää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Terveempää Elämää

Vieras
Ihanan symppis tuo Anne, joka oli Sinkkulaivan jaksossa. Mutta sitä minä vähän ihmettelen, että noin kovasti ylipainoinen ja haaveilee vielä lapsesta... aika vaarallista, koska neidillä on selkeästi 30 kg ylipainoa ja varsinkin tuo vatsan ympärys on todella suuri. Ymmärrän, että vaikea asia ja hänellä ehkä joku vaikeanpuoleinen syömishäiriö tai sairaus. Mutta raskaus tuolla painolla ei ole terveellistä. Ja siis tuo nainen on kaunis ja tuntuu tasapainoiselta persoonalta. Minä puhun nyt ihan terveysasioista ja tämän 31-vuotiaan tulevaisuudesta.

Nyt Jutta, nappaa tuo nainen superdieetteihin. Tarvitsee selkeästi apua!!

Mä jäin ihmettelemään sitä, että piti miehen ulkonäköä niin kovin tärkeänä, ettei meinannut kelpuuttaa ketään. Ihan kuin olisi kamalasti varaa tuolla habituksella kranttuilla. Surullista että joku päästää itsensä tuollaiseen kuntoon.

Adelelle on ehkä tässä kuvassa 30kg ylipainoa normipainon ylärajasta. Se Anne oli ainakin kaksi kertaa isompi, joten hänellä ylipainoa ehkä 60kg. Ei sen väliä ole, mutta oli pakko korjata tuo.

http://www.mydaily.co.uk/2013/03/10/adele-to-sing-michelle-obamas-50th-birthday-bash-white-house_n_2847462.html

[QUOTE="Vieras";28400176]Tosi ihqut viirukulmat sillä ainakin on. Ei onneksi yhtään suurenna muutenkin sen isoa meloonipäätä.[/QUOTE]

Kannattaa vähän miettiä miten muista netissä puhuu.. Tuo on haukkumista, kunnianloukkaus, rikos.

[QUOTE="Marja";28400169]30kg ylipaioa? Sanon, että 60-70kg ylipainoa.[/QUOTE]

No sanon, että on enempi ylipainoa kuin 70kg, koska itselläni ON OLLUT se 70kg ylipainoa ja en ollut noin iso silloin.

Ei kyllä sillä on hädintuskin 20 kg ylipainoa, kurvikas nainen :) Mutta se poninhäntäkampaus ei kyllä sopinut, näytti sivustapäin rumalta mielestäni : / (anteeksi jos oli kunnianloukkaus)

Yhteistyössä