Sinkkuäidille sulhanen. AUTTAKAA treffi-ilmoituksessa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinjäänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinjäänyt

Vieras
Mä haluan miehen, tai edes juttuseuraa tai jotain sutinaa. Minnekään en pääse. :( Olen 24/7 lasten kanssa kotona ja täällä ei paljon mukavia miehiä nää... Minulla on ollut 1 läpimätä miesystävä ja viimeisin pääsi jopa aviomiehekseni asti, mutta sitten hän häipyi ja jätti minut ja lapset.

Jonnekin ajattelin laittaa ilmoituksen "mieshausta", mutta minne? Missä on OIKEASTI fiksuja miehiä? Vai olenko tuomittu olemaan loppuelämäni yksin?

Alkuperäinen kirjoittaja yksinjäänyt;24869532:
Varmasti tällä naamalla miehen saa, mutten halua täällä seuraa hakea ja olla tunnistettavissa. Missä olis edes parhaat deittisivustot?
Ei se auta kuin katella ne sivustot läpitte mitä google ehdottaa, ja sitten valita se parhaimman oloisen ja reggaat sisään.

Itse olen pari viikkoa sitten laittanut profiilin suomi24 treffeille ja sieltä on löytynyt muutama ihan varteenotettava mies, joista yhden tapaan huomenna ja toisen sunnuntaina. On kirjoiteltu puolin ja toisin pari viikkoa ja vaikuttavat hyvin lupaavalta. En ole ollut miehiin itse yhteydessä vaan he ovat kiinnostuneet profiilistani ja ottaneet yhteyttä. Suosittelen tekemään saman.

Alkuperäinen kirjoittaja yksinjäänyt;24869620:
Ehkä tosiaan katselen itse noita ilmoituksia. Huoliiko miehet yh-äitiä?? Vai olenko nyt ihan alinta kastia... :(
Varmasti huolii, samaa miettii yh-isätkin että että huoliiko heitä kukaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja yksinjäänyt;24869620:
Ehkä tosiaan katselen itse noita ilmoituksia. Huoliiko miehet yh-äitiä?? Vai olenko nyt ihan alinta kastia... :(

Varmasti huolivat, ainakin itse eronneet. Yh-isiäkin on olemassa ja todella paljon vuoroviikoin isinä olevia. Tsemppiä vaan, älä ihmeessä ryve itsesäälissä.

Yhteistyössä