Sinisiä keittiöitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poppaliina

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
7 502
1
36
Addis Ameeba
Nyt kiinnostais kaikki kuvat sinisistä keittiöistä tai ainakin osittain sinisistä. Omistaako kukaan palstalainen sinistä keittiötä, kuvia olisi kiva nähdä :) Tai muita linkkejä mistä sais vähän ideoita.
Meillä on uudessa kodissa tooosi vanhat keittiönkalusteet ja oli niin karmean väriset että ajattelin repästä ja koittaa maalata ne. Ja päädyttiin siniseen :saint: Ne nyt kuitenkin vaihdetaan sitten myöhemmin uusiin mutta ei vielä ole varaa. Ja sit käy mun arabian sinivalkoiset astiat sävyyn :heart:

meillä oli joskus sininen keittiö, tapetti sinisävyistä ja boordi sinisenkiekurainen joka kiersi ihan katonrajassa koko keittiön, valkoinen puolipaneeli, valkoiset VANHAT kaapinovet joissa ylä ja alareunassa lista, jonka maalasin sinisellä, ja samalla sinisellä sitten maalasin päätyseinän jossa ruokapöytä oli
saikohan tuosta jotain vinkkiä, kuvaa ei ole laittaa :)

Tuossa sulle oikea litania:
http://images.google.fi/images?hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi:official&hs=a40&resnum=1&q=blue%20kitchen&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Tässä jotain sinistä:
141_1134673_img566787.jpg

404027.jpg

403817.jpg

Mä kyllä valitsin vähän tummemman maalin. Ajattelin et jos sitten yhdistäis kirsikan väristä tasoa tai sitten tummempaa.. En tiiä, vielä mietinnän alla :)

Oli pimeetä tuossa huoneessa mihin vietiin kuivumaan ovet, mutta hämärästi tästä jotain kuvaa kait saa? Onko karmee väri? Ite tykkään ja sit kun kyllästyy, niin noi vanhat voi heittää pois :saint:

Poppaliina, kivan näköiset ovet, vaikka en itse sinisestä sisustuksessa pidäkään. Mutta arvostan itse tehtyä korkealle. Miten käsittelitte nuo ovet ennen maalausta? Mullakin on kesän koittaessa tarkoitus vähän tuunailla meidän köökkiä.

No siis toi kuva kyllä hämää paljon, ei ole noin tummat mitkä tossa huonosti otetussa kuvassa... Mä kun olen sinisen ystävä ja tosiaan noi kaapit menee jossain vaiheessa vaihtoon, niin kerrankos sitä sit kokeilee sellasta mistä tykkää :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Poppaliina, kivan näköiset ovet, vaikka en itse sinisestä sisustuksessa pidäkään. Mutta arvostan itse tehtyä korkealle. Miten käsittelitte nuo ovet ennen maalausta? Mullakin on kesän koittaessa tarkoitus vähän tuunailla meidän köökkiä.

Kiits =)
Putsasin ovet jollain siihen tarkoitetulla liuotinnesteellä (rasvat pois) ja nyt on vasta maalattu tartuntapohjamaalilla, hm merkkiä en muista olikohan remonttiässän. Seuraavaksi sitten uusi maalikerta, toivottavasti saa suht tasaisen tuloksen :)

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:

Kiits =)
Putsasin ovet jollain siihen tarkoitetulla liuotinnesteellä (rasvat pois) ja nyt on vasta maalattu tartuntapohjamaalilla, hm merkkiä en muista olikohan remonttiässän. Seuraavaksi sitten uusi maalikerta, toivottavasti saa suht tasaisen tuloksen :)

Okei, kiitokset infosta :)

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Mulla tuli mieleen, että maalaa yläkaapit siniseksi ja alakaapit valkoseksi? Vois olla kivan näkönen :) Toi väri on meinaan aika tumman näköinen..

No kun nimenomaan halusin sitten kunnon sinisen, en haaleaa väriä jos kerta jotain väriä laittaa. Voi olla että maalaan jotain vaniljalla, kun toisen puolen kaapistoissa on lasikaapit. Ja toisaalta haluan jotain yhtenäisyyttä koska muuten tulee liian levoton kokonaisuus kun muutenkin keittiö on yhteydessä olkkariin.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:

Kiits =)

Okei, kiitokset infosta :)

Niin, ja ekaksi luulin että tuota pinnoitettua kaappia ei voi maalata millään kun sellaistakin jossain kaupassa sanoivat. Mutta kiva setä oli RTV:llä joka sit opasti noitten maalien ja litkujen kanssa

:D

Yhteistyössä