singstarista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
On mulla. Mutta oottelen niitä suomirock päivityksiä PS3:lle, nyt on vasta niitä enkun kielisiä biisejä. Et päivityksiä odotellessa... :whistle:

Meillä on sekä ps2 ja 3.Tuon kakkosen saisi vohkittua pojilta helpommin olohuoneeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Meillä on. Legends ja Suomirock löytyy. Ootan sitä Abbaa, millonkahan se ilmestyy? Kellään tietoa?

Toi abba pitää kanssa saada!Sitä ne BB kanssa lauleli.Siinä' muuten olisi hyvää ohjelmaa omille synttäreille.Ne on tosin vasta ens syksynä :saint:

Siis mitä singstar-pelejä on nyt markkinoilla pleikkari 3:lle?
Meillä ei oo vielä mitään ja haluan ne langattomat mikit ja voisin tolle ukolle ostaa joululahjaksi.

Meillä on kans. Ja suomirock ja legends löytyy... Abbaa odotellessa!! Vissiin ennen joulua tulossa markkinoille? Toivon niin.

mies tosin ei ehkä ihan niin innostunut kun eka piti hankkia guitar hero ja nyt tää ja seuraavaks mä tahdon tanssimaton ps2:lle. :D Nintendo wii olis kans kiva, kun siinä vois harrastaa samalla kunnolla liikuntaa hih
(pitäähän nyt mullekin jotain olla kun se vaan pelaa futista ja autopelejä, blaah ne on tylsiä )

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Siis mitä singstar-pelejä on nyt markkinoilla pleikkari 3:lle?
Meillä ei oo vielä mitään ja haluan ne langattomat mikit ja voisin tolle ukolle ostaa joululahjaksi.

Pleikka kolmoselle ei mun tietääkseni oo ku se yks jossa on vaan enkun kielisiä biisejä. Sings-storesta voi ostaa konsolille lisää, biisit on sit siis siel pleikkarin "sisässä" sen omalla muistilla.
Mutta tässä jossain vaiheessa pleikka kolmoselle tulee sellanen päivitys, että pleikka kakkosen pelit sopii sit siihen. Ni sit voi ostaa sen suomirockin ja laulella sitä. :D

Yhteistyössä