Tässä asiassa täytyy myöntää, että toimin samoin, vaikka muuten tuollaista toimintaa vältänkin.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Molemmilla on mun valitsemat nimet. Mutta olen niin ovela että mies luulee päättäneensä ne
Nimiasiassa psykologinen nokkeluus on täysin sallittua B)Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tässä asiassa täytyy myöntää, että toimin samoin, vaikka muuten tuollaista toimintaa vältänkin.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Molemmilla on mun valitsemat nimet. Mutta olen niin ovela että mies luulee päättäneensä ne
Toprakhan on perinteinen suomalainen nimi !Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Nimiasiassa psykologinen nokkeluus on täysin sallittua B)Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tässä asiassa täytyy myöntää, että toimin samoin, vaikka muuten tuollaista toimintaa vältänkin.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Molemmilla on mun valitsemat nimet. Mutta olen niin ovela että mies luulee päättäneensä ne
Muuten meillä olisi Toprak-niminen poika. Toprak!!! :|
Joo . No, olis se ainakin erikoinen, onkohan niitä peräti yksi vai kaksi kappaletta Suomessa. Mutta Toprak. Toprakki turkulaisittain. "Saaks Toprakki tulla ulos leikkimään?". Juu ei.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Toprakhan on perinteinen suomalainen nimi !Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Nimiasiassa psykologinen nokkeluus on täysin sallittua B)Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tässä asiassa täytyy myöntää, että toimin samoin, vaikka muuten tuollaista toimintaa vältänkin.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Molemmilla on mun valitsemat nimet. Mutta olen niin ovela että mies luulee päättäneensä ne
Muuten meillä olisi Toprak-niminen poika. Toprak!!! :|
Oli täten varmaan tosi vaikee päätös . Menikö kauan tuohon? hih *vitsi*Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Etunimi päätettiin yhdessä
Toisen nimen valitsin minä(miehenkin toinen nimi) :heart:
Miehen mielestä hänen toinen nimensä oli kaameaAlkuperäinen kirjoittaja peeveli:Oli täten varmaan tosi vaikee päätös . Menikö kauan tuohon? hih *vitsi*Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Etunimi päätettiin yhdessä
Toisen nimen valitsin minä(miehenkin toinen nimi) :heart:
Näin myös meillä...