Sinä jolla petti hormonikierukka

  • Viestiketjun aloittaja Tuittupää
  • Ensimmäinen viesti
Maaret
Noin puoli vuotta asennuksen jälkeen. Hormonikierukan kanssa kun EI voi missään nimessä tulla raskaaksi, sanoi gynekologi.... Eipä paljoa puhellut kun kävin vastaanotolla rv 11.
 
Aika outoa että gynekologi on sanonu ettei voi tulla... eihän noita mitään ehkäisykeinoja sataprosenttiseksi yleensä sanota. Mulle ainakin sanottiin hormonikierukan laiton yhteydessä että se on 90 ja jotain varma... ja kuulinpa tässä muutama viikko sitten että olen itsekin tuollaisen kierukan läpi tullut. :LOL:
 
Tuittupää
Suurinosa lienee niitä joilla on kuparikierukka pettänyt, mutta hormonikierukan kans lienee harvinaisempaa.
Minulla on semmonen kamala kammo että entä jos se pettää niin utelen nyt siksi että kuinka pian se on pettänyt niillä joilla se on pettänyt. Minulla on kierukka ollut nyt reilu vuoden ja hyvin on tähän asti pelannut.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mutsilla petti sterilisaatioklipsit ja jorvissa läkärit kysy et " missä nää on sulle laitettu" mutsi vastas et " täälä".. eipä lääkärit paljoo mitää sanonu..
Joskus vaikka leikataan piuhat poikki, voi käydä niin, että tulee raskaaksi, kun käy niin harvinainen onni, että ne nappaa uudestaan kiinni toisiinsa.
 
1½kk pelitti, sitten tulin raskaaksi. Neuvolalääkärin mukaan 0,02% mahdollisuus raskautua hormonikierukan kanssa. Eli ei niin kovin yleistä. Kättärin perhesuunnittelupolin ylilääkärikin halus mun paperit luettavaks sen jälkeen kun vauva on syntynyt, hänkään ei oo urallaan törmännyt hormonikierukkaraskauksiin.
 

Yhteistyössä