Sinä pph! Kertokaas vähän työstänne, mm..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lastenhoitaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lastenhoitaja"

Vieras
tuo työaika kiinnostaa! Onko totta että 10-11 tunnin työpäivät on historiaa ja nykyään saa oikeasti tehdä sen 8 tunnin päivän niinkuin normaalit ihmiset?

Millainen palkka?

Mitä vaatimuksia kodin suhteen?

Olen nyt päiväkodissa töissä, mutta jos tuo työaika on muuttunut niin voisin vihdoin harkita pph:n työtä! Olemme muuttamassa omakotitaloon ja sieltä riittäisi yksi huone kokonaan hoitolapsia varten :)

Palkasta ainakin kannattaa kysyä paikkakunnan päivähoitotoimistolta, ne kuntakohtaisia...
Ja työaika voi olla edelleenkin se 10-12 tuntia, mutta saat vapaata, tosin tasoittumisjakso voi olla, sekin kunnasta riippuen 6 kk jopa 12 kk.

Mulla on työaika 10h/pv eli 7-17, alle ja yli on ylitöitä. Työaika vaihtee 50-55h/viikko
Palkka on 2720e/kk brutto

Kodinsuhteen vaatimuksia kun päivähoidontarkastaja tekee ekana kotikäynnin ja hyväksyy hoitajaksi sen jälkeen paperilla.
Eli neliöitä riittävästi, palovaroittimet, lääkekaappi, ym. turvallisuus on oltava kunnossa.

[QUOTE="vieras";24405022]Mulla on työaika 10h/pv eli 7-17, alle ja yli on ylitöitä. Työaika vaihtee 50-55h/viikko
Palkka on 2720e/kk brutto

Kodinsuhteen vaatimuksia kun päivähoidontarkastaja tekee ekana kotikäynnin ja hyväksyy hoitajaksi sen jälkeen paperilla.
Eli neliöitä riittävästi, palovaroittimet, lääkekaappi, ym. turvallisuus on oltava kunnossa.[/QUOTE]

Unohdin että palkkaa tulevat ylityökorvaukset eli tuo 2720e/kk on 50h/viikko palkka + siisen ylityöt päälle

Yhteistyössä