Sinä, joka olet pettänyt kumppaniasi, olis pari kysymystä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostaa

Vieras
Mikä johti siihen, että petit? Siis se perimmäinen syy, mikä sai sinut pettämään? Oliko pettäminen harkittua?

Itse pettäneenä mietin syitä siihen ja oikeastaan vain yksi niitä löytyi. Olin jo pitkään kokenut itseni riittämättömäksi ja arvottomaksi silloiselle miehelleni, joten hain muuta miesseuraa ihan vaan sen takia, että saisin positiivista huomiota miessukupuolelta. En alkuun todellakaan halunnut seksiä, mutta en osannut enää jarruttaa siinä vaiheessa, kun toinen osapuoli haikaili seksiä. Ei siis ollut mikään yhden illan mies. Ja pettäminen siinä vaiheessa oli jo ihan harkittua vaikken seksiä vieraan miehen kanssa olisi halunnutkaan.

Se, ettei mieheni enää tuntunut välittävän minusta, hän ei halunnut enää koskettaa minua, hän ei kuunnellut mitä puhuin jne. Tunsin itseni aivan turhaksi ja pystyyn kuolleeksi. Eikä sekään auttanut asiaa, että itseluottamukseni on aina ollut huono.

Pettäminen ei ollut varsinaisesti harkittua, en lähtenyt etsimään varta vasten miestä jonka kanssa pettää, mutta kun eräs mies sitten sattumalta tuli vastaan, olin tietoinen siitä, että se saattaa johtaa pettämiseen. Silti en viheltänyt peliä poikki, joten kai sitten jotenkin alitajuntaisesti asia oli harkittu. Toki asiaan vaikutti sekin, että minulla oli tunteita tätä miestä kohtaan, ja hänellä minua kohtaan, kyse oli siis pidemmästä suhteesta, ei mistään yhden illan hairahduksesta.

Kotona ei ollut seksiä, ei läheisyyttä, ei juttelemista, ei mitään.
Mies kävi töissä ja kotona jäkätti jokaisesta pienestä asiasta.
Tunsin itseni turhaksi, itsestään selvyydeksi ja riittämättömäksi.
Halusin erota mutta mies ei, kun meillä kuulemma meni niin hyvin.
Mies oli kuin kämppis jota ei näy ei kuulu, joka ei kerro menoistaan eikä pitänyt kiinni lupauksistaan.
Niimpä siis minäkin elin kuin eronnut ja jonkin ajan kuluttua löytyi toinen mies.
Petin, kerroin miehelle, sain eron.

kostaakseni
ja tunsin itseni rumaksi ja riittämättömäksi, sitten kun jolekin kelpas,niin se oli menoa.

jälkeenpäin kyllä ymmärrän tehneeni väärin ja kaduttaa. onneksi ymmärsin lähteä suhteesta.

Yhteistyössä