Simpukka, liukukansi vai "tavallinen"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nokiaa taas sitten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nokiaa taas sitten

Vieras
Kohta menee kytkykauppani umpeen ja haluaisin vaihtaa uuteen luuriin, vaan minkälaiseen? Pari edellistä ovat olleet simpukkaa ja olen kyllä tykännyt. Perinteisen luurin näyttö on mennyt aina ihan hurjan näköiseksi naarmuista. Liukukannesta ei ole kokemusta, eli pysyykö se esim. taskussa kiinni ettei liukuile omia aikojaan?

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Tavallinen.
Mulla on ollut simpukkaa ja liukukannellakin. Tavallinen on mun mielestä kuitenkin se paras vaihtoehto.

Onko sulla ollut käytössä jokin puhelinpussukka vai miten olet saanut näytön pysymään hyvänä. Naarmuinen näyttö on ikävä ja aurinkoisella säällä siitä ei enää edes näe...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Tavallinen.
Mulla on ollut simpukkaa ja liukukannellakin. Tavallinen on mun mielestä kuitenkin se paras vaihtoehto.

Onko sulla ollut käytössä jokin puhelinpussukka vai miten olet saanut näytön pysymään hyvänä. Naarmuinen näyttö on ikävä ja aurinkoisella säällä siitä ei enää edes näe...

Ei ole mitään pussukkaa.
Hyvänä näyttö on pysynyt. Laukussa on erillinen "lokero" kännykälle ja pyrin siihen että takin taskussa missä kännykkä on ei ole mitään teräviä esim avaimia tai kolikoita tms.