silmästä vuotaa vettä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkusilmä

Vieras
siis mulla vuotaa toinen silmä vettä, on vuotanut nyt jo melkeen viikon. ihan niin kuin itkisin koko ajan. silmä ei ole turvoksissa, punainen tms. vain tuo veden vuotaminen jatkuvasti. silmä ei siis rähmi myöskään. voiko silti olla tulehdus vai mistä johtuu? onko muilla ollut tällasta? nyt huomasin että siltä puolella mistä vesi vuotaa,on kipeä kohta ihan tuossa silmäkulmassa, melkein nenän varressa...

sulla on kuvien silmien syndrooma.
kuulostaa hullulta..koska sehän vuotaa. mutta silmä vuotaa, koska se on liian kuiva..tuottaa liikaa vettä. jotain tällästa omalla kohdalla olen kuullu. kokeile silmätippoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sulla on kuvien silmien syndrooma.
kuulostaa hullulta..koska sehän vuotaa. mutta silmä vuotaa, koska se on liian kuiva..tuottaa liikaa vettä. jotain tällästa omalla kohdalla olen kuullu. kokeile silmätippoja.

voiko tulla sitten ihan yhtäkkiä? ja vain toiseen silmään? saako tippoja ilman lääkärissä käyntiä?

sen verran vielä lisäisin että ei liity mitenkään koneella tai näyttöpäätteellä olemiseen? alkoi vaan ihan ihan salamana kirkkaalta taivaalta.en edes ole koneella muuten kuin näin joskus vapaa-aikana...

Mulle lääkäri sanoi et flunssaan liittyy kun kyynelkanavat vaan menee tukkoon ja siksi silmät vuotaa. Nuha loppu ja loppui silmien vuotaminenkin. Ei sille mitään tarvinnut tehdä

Yhteistyössä