Silmänympärysvoide, missä iässä ja MITEN??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja She-na
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

She-na

Vieras
Sain Yves Rocherilta lahjuksena silmänympärysvoiteen. En ole koskaan moista käyttänyt. Missä iässä sellainen pitäisi/olisi pitänyt aloittaa? Olenko liian vanha tai nuori, kesällä täytän 36. Ja miten sitä käytetään, mihin kohtaan ihan tarkalleen? Aamulla vai illalla?

Suuret kiitokset jos neuvotte naisten jutuista tietämätöntä tumpeloa! :D

Silloin kun aloittaa säännöllisen silmämeikkauksen = puhdistuksen, se rasittaa ihoa. Muuten sitten pariinkymppiin mennessä.

Ei ne ole ryppyvoiteita vaan hoitovoiteita silmänalusen ohuelle iholle.

Ne Yvesin nyt on samaa kuin tyhjää laittais, tai oikeastaan vain väri- ja hajuaineita. Suosittelen apteekin tuotteita, Louis Widmerin on mielestäni ihan parhaita. Jos haluaa vähän halvempaa hyvää, kannattaa ostaa Lumenen. Itse aloin käyttää jo noin 22-25 vuotiaana, 30v:nä vaihdoin vahvempaan. Nyt 33v ei paljon vielä ryppyjä näy. Laitan silmänympärysvoidetta myös huulien yläpuolelle ja joskus otsaan. Siihen voiteeseen todella kannattaa satsata.

Alkuperäinen kirjoittaja aloita nyt:
Silloin kun aloittaa säännöllisen silmämeikkauksen = puhdistuksen, se rasittaa ihoa. Muuten sitten pariinkymppiin mennessä.

Ei ne ole ryppyvoiteita vaan hoitovoiteita silmänalusen ohuelle iholle.

No mä en juurikaan meikkaa. Hirvittää vaan kun mulla on tosi herkkä iho, että tuleekohan siitä joku reaktio.. :o Kiitos! =)

Sun olis pitänyt alottaa jo 10v sitten, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan :D
Voide laitetaan silmän aluselle, ei ylös liikkuvalle luomelle laisinkaan. Levitä voide nimettömällä, koska siinä sormessa on kaikkein vähiten voimaa, joten tulee ainakin hellävaraisesti laitettua.
Joillakin silmänympärysvoiteet ärsyttää ihoa (siis varsinkin ihan perusmarketista saatavat), mm. niin että silmänympärystä kirvelee. Kokeilemalla löydät oman.

Jos on herkkä iho niin osta silmänymp. voide herkälle iholle, esim. apteekissa osaavat varmasti auttaa. Ilman siis mitään hajusteita ym "paskaa." :)
Kuinka vanha olet? Kannattaa kyllä jo parikymppisenä alkaa käyttämään :)

Tuli muuten mieleeni, että kun nuo silmänympärysrasvat "vanhenee" 6kk, niin voikohan rasvaa käyttää esim naamiona? Mikäpä sen estäis...näin siis olen kuullut joskus tehtävän.

Alkuperäinen kirjoittaja ge:
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa kokeilla:
Pirkan silmänympärysvoide hakkaa sisältönsä puolesta useimmat kalliimmatkin. Toimii.

Tämä on täysi tosi. Lisäksi alle 4e muistaakseni tuubi.w

Totta, oletteko lukeneet ostolakossa-blogia? :) Mullakin on nyt käytössä Pirkan oma ja hyvältä vaikuttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ge:
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa kokeilla:
Pirkan silmänympärysvoide hakkaa sisältönsä puolesta useimmat kalliimmatkin. Toimii.

Tämä on täysi tosi. Lisäksi alle 4e muistaakseni tuubi.w

sopiiko herkälle iholle? miksi tämä on parempaa kuin jotkut kalliimmat? pitäs munkin varmaan alottaa jonkunlainen käyttö... :D

Apuva! Mähän olen pahemman kerran myöhässä tässä hommassa!! :o :ashamed:
Nyt tuntuu että kannattaako enää edes alottaa.. Ainakaan tuolla yvesin voiteella jos se on huono. Höh. :/
Kiitokset teille kaikille! =) Jospa sitä sitten hakis apteekista jonkun putelin..

Alkuperäinen kirjoittaja tietty käytän:
Ne Yvesin nyt on samaa kuin tyhjää laittais, tai oikeastaan vain väri- ja hajuaineita. Suosittelen apteekin tuotteita, Louis Widmerin on mielestäni ihan parhaita. Jos haluaa vähän halvempaa hyvää, kannattaa ostaa Lumenen. Itse aloin käyttää jo noin 22-25 vuotiaana, 30v:nä vaihdoin vahvempaan. Nyt 33v ei paljon vielä ryppyjä näy. Laitan silmänympärysvoidetta myös huulien yläpuolelle ja joskus otsaan. Siihen voiteeseen todella kannattaa satsata.

Pöh, mulla on ikää 32 ja ryppyjä ei näy vaikken edes rasvaa naamaani kuin silloin kun se on kuiva.

Pirkan omassa INCI on hyvä, eli siitä löytyy kosteuttavia aineosia eikä turhia säilöntäaineita. Hyvää halvalla! :D Ostolakossa-blogista löytyy hyvin tietoa ko. tuotteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja tjaa:
Pöh, mulla on ikää 32 ja ryppyjä ei näy vaikken edes rasvaa naamaani kuin silloin kun se on kuiva.

Mä haluan ehkäistä ryppyjä voiteella. Silmänympärys tarvitsee erilaisen voiteen kuin kasvojen iho.

Ei mulkaa ole paljo ryppyjä. Olen kohta 40v.

Alkuperäinen kirjoittaja aina ehtii:
Tietenkin kannattaa aloittaa!! Ja ihan hyvin voit kokeilla sen YR:n näytteen pois alta. Sitten vaan seuraavalla kauppa/apteekkireissulla jotain muuta mukaan.

Näin teen! Yvesiltä tuli myös päivävoide samaa sarjaa, siitä ainakaan ei tullut mitään reaktiota, vielä.. Kiitos! =)

Yhteistyössä