Silmänympärykset kuin turpaansa saaneella :( :( Miten ihmeessä pääsee eroon tästä panda-lookista???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kaikkea on kokeiltu ja mikä ihme voisi auttaa pääsemään eroon näistä mustista renkuloista? Meikki yms. ei enää auta edes :( Eikä viitsi mitään kauheita kerroksia vetää...

Mitä meikkiä olet koittanut? Itse käytän meikkivoiteen alle Ben Nye:n Blue neutralizeria, kallis pikkupurkki mutta kestää käytössä yli vuoden. Ei tule pakkelikerrosta kun ohuen kerroksen laittaa. Kesällä kun en käytä meikkivoidetta niin tuo neutralizer piisaa. Ainakin kosmetologilta saa, ja varmaan esim Stockalta.

Ja ei tuohon vaivaan taida auttaa kuin uni..

TUrvotus tulee vääristä ruokailutavoista. Joten paino alas, hiilarit minimiin ja iltapalalta suola pois. Ja joka yö 8 tunnin yöunet, eikä viikonloppuisin (eikä muutenkaan) tippaakaan alkoholia. Tupakasta nyt puhumattakaan.

mulla on jotai yves rocherin voidetta, sain tilaajalahjana. nauroin jotta joopajoo, kotiäidin pelastus, en luonnollisesti uskonut sen toimivan, mutta ylläripylläri se peittää ne mustat silmänaluset ja silmäpussit O.o

Mun käsitys on, että toisilla ihmisillä on luonnostaan mustat silmänaluset. En sitten tiedä, auttaako niihin mikään. Edellä oli hyviä meikkivinkkejä.
Ja toki säännöllinen elämäntapa, hyvä ruoka ja riittävä uni ovat hyväksi.

Olen hoikka, syön säännöllisesti ja terveellisesti. Ulkoilen joka päivä, nukun n.9h yö-unet, juon vettä, en ryyppää jne. Tuskin kuitenkaan elämäntavoista johtuvaa.
Eikö ole jotain rasvoja, jotka ns. poistaa tummentumia?

[QUOTE="vieras";23470425]Lancome Effacernes Longue Tenue. Paras peitevoide tummille silmänalusille. Voiteet eivät toimi, älä tuhlaa niihin aikaa ja rahaa.[/QUOTE]
Joe Blascoakin voi laittaa, mutta se toimii paksuna parhaiten lähinnä peittämään mahdollisia tummia alueita nenänvarren sivuissa (miksi niitä kohtia voisi kutsua, siis silmän ja nenän välissä). Muista kunnollinen silmänympärysvoide (meikin alle geeli sopii parhaiten tai voiteen pitää antaa imeytyä hyvin). Kuivalle iholle meikki ei levity hyvin.

Yhteistyössä