K
kiitollinen
Vieras
kuka on tilannut netistä silmälasit. Mitä nettikauppoja on mitkä myy? SAakohan niistä pokat kotisovituksee
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:www.favoptic.fi
sain neljät lasit kotiin sovitettavaksi, joista valitsin yhdet. Lähetin lasit ja oman silmälasireseptin takaisin ja eilen sitten tuli nuo mun uudet lasit postissa. Hinta 42e. Ihan tavalliset siis.
Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:www.favoptic.fi
sain neljät lasit kotiin sovitettavaksi, joista valitsin yhdet. Lähetin lasit ja oman silmälasireseptin takaisin ja eilen sitten tuli nuo mun uudet lasit postissa. Hinta 42e. Ihan tavalliset siis.
Alkuperäinen kirjoittaja varpunen:Haluisin kuulla jos jolluakulla on favopticilta lasit ja nikkeliallergia, onko ollut mitään ongelmia! Minun järkeen ei käy että muovikehyksissä olisi nikkeliä.
Alkuperäinen kirjoittaja varpunen:Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:www.favoptic.fi
Tästä haluaisin varoittaa jos on nikkeliallergia. Mailasin heille ja kyselin millaisia kehyksiä voisin heiltä kokeilla kun minulla paha nikkeliallergia. Vastattiin etteivät suosittele edes muovi(?!!)kehyksiä koska heillä niissäkin voi olla nikkeliä.
Aika outoa ja iso pettymys.![]()