silmälaseista ja niiden hinnoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahvis

Vieras
Pitäisi hankkia uudet lasit ja hirvittää jo valmiiksi, mitä lysti tulee maksamaan. Mulla on toinen silmä -8, toinen -9 ja uutuutena pitää hankkia vielä lukualuetta!
Tarjouspaketit on aina varastovahvuuksille -6 asti! Onko kellään mitään tietoa, mistä täällä Hgissä mahtaisi saada edullisia laseja?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 15:10 kahvis kirjoitti:
Pitäisi hankkia uudet lasit ja hirvittää jo valmiiksi, mitä lysti tulee maksamaan. Mulla on toinen silmä -8, toinen -9 ja uutuutena pitää hankkia vielä lukualuetta!
Tarjouspaketit on aina varastovahvuuksille -6 asti! Onko kellään mitään tietoa, mistä täällä Hgissä mahtaisi saada edullisia laseja?

Helsingistä en tiedä hintoja mutta poikani joutui uusaamaan linssit ja hällä maksoi 280e -8 ja -7.75 on vahvuus. Voi olla kaksiteholasit vielä kalliimmat....aika kallista hommaa kun meilläkin pojalla joutuu uusimaan lähes vuosittain linssit

Huh, olen tyytyväinen siitä, että lapset ovat toistaiseksi ainakin normaalisti näkeviä! On kyllä omituista, ettei silmälaseista saa mitään Kela korvausta, kun ilman niitä monet, minä mukaalukien, ovat ihan toimintakyvyttömiä. Kehyksiä voi löytää melkein ilmaiseksi, mutta linssit ovat tajuttoman hintaisia!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 15:40 kahvis kirjoitti:
Huh, olen tyytyväinen siitä, että lapset ovat toistaiseksi ainakin normaalisti näkeviä! On kyllä omituista, ettei silmälaseista saa mitään Kela korvausta, kun ilman niitä monet, minä mukaalukien, ovat ihan toimintakyvyttömiä. Kehyksiä voi löytää melkein ilmaiseksi, mutta linssit ovat tajuttoman hintaisia!

Ensimäiset lasit jouduttiin pojalle ostamaan kun hän oli 5v. nyt täyttää pian 20v iso lovi tulee pojan palkkapussiin kun hankkii uudet linssit :( mutta ilmankaan ei pärjää

Kannattaa kattoo sellasii tarjouksia, missä toinen linssi maksaa esim. 10? ja pokat ovat normaalihintaisia, esim. Nissenillä on ollut joskus näitä tarjouksia. En ole varma ovatko muut ketjut tarjonneet tätä tarjousta.

katsastamaan, mitä tarjouksia löytyy.
Ruotsalaisesta nettikaupasta saa ihan hyviä silmälaseja, jos on heikommat lasit, mutta mun arvoilla ne eivät tee kaksitehoja. Ja kuulemma niiden ohennettu linssi on kuitenkin aika paksu isoilla miinuksilla!

Kehykset hitusen alle 200?, toinen linssi 333? :'( , toinen 10? ja työ 60?! Onneksi mulla ns. jemmatili lomia yms. ylimääräisiä kuluja varten, niin saan ne kerralla maksettua. Olen niin vanhanaikainen, etten halua mitään aktiivirahakortteja tms. Visa kyllä löytyy, mutta ilman luottoa.
Saapi nähdä, miten sen kaksitehoisuuden kanssa pärjään!

Yhteistyössä