Silmäleikkaus

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Yhteensä tulee maksamaan noin 2500 euroa, siinä on siis leikkaukset ja kaikki tarkastukset laskettu mukaan.
Itse leikkaus ei sattunut ollenkaan, lähinnä epämiellyttävältä tuntui. Viikon verran silmät olivat "niin kuin hiekkaa olisi silmissä", mutta kun laittoi paljon kosteustustippoja, niin helpotti oloa.
Mut leikattiin viime toukokuussa ja olen todella tyytyväinen että menin leikkaukseen!!!!

vieras
Mä kävin tossa leikkauksessa mikä löytyy mehiläisen sivuilta hinta oli 3300 oli kivuton ja hintansa arvoinen. Jälkeenpäin oli vaan roskantunnetta silmissä mikä johtui silmien kuivumisesta, mutta se hävisi muutamassa päivässä. Niin ja siihen käytettiin kosteustippoja.

Suosittelen kyllä on helpottanut elämää ku ei enää lasien ja piilareiden kanssa tarvi pelleillä.

jello
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pyysin juuri hinta arviota netin kautta
se vaan on niiin hurjan kallis...
niin mutta toisaalta laske huvikses paljon menee rahaa rilleihin ja piilareihin... mä käytän jatkuvasti piilareita, eli niitä on kaapissa sekä kertakäyttö että kk-linssejä niihin menee jokunen euro vaikka netistä tilaakin...ja rillitkin on oltava ja ne tarvii uusia ainakin parin vuoden välein ja maksavat monta sataa... väittäisin että pidemmän päälle säästöä tulis jos uskaltais leikkaukseen mennä...

kaveri kävi joku aika sit siinä halvemmassa. eli pari tonnii makso. ei kuulemma sattunut, suunillee viikko meni että parani. ehkä vähemmän.
lääkäri kertoi vasta leikkauksen jälkeen että pitää varoa aurinkoa pitkän aikaa. kun kalliimmassa leikkauksessa taas ei ollut sitä. kaveri lähtee juuri opiskelemaan espanjaan, ni harmitti se juttu.
hänellä ku hierrettiin kalvo puhki ja siinä nopeammin parantuvassa kalvo leikataan ja lasketaan takaisin.

kurkko
Itse kävin vuosi sitten KSA Silmäkeskuksessa Tallinnassa ja voin vain kehua! Asiantuntevaa palvelua ja ihan suomenkielellä. Alla linkki jos kiinnostaa:

http://www.silmalaserleikkaus.fi/

Yhteistyössä