Silmälasit ollut vasta n.3kk,nyt syvä naarmu linssissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "grr"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"grr"

Vieras
Korvaako mikään ? Pyyhkinyt olen vain aineella ja liinalla.
En tiedä mistä tullut. Mulla pitäisi olla kovapinnoite.
Joten ei pitäisi helposti naarmuuntua
Outoa !

Otitko sen vakuutuksen silmälaseihin? Tai onko sulla mitä vakuutuksia? Jos niin kannattaa kysästä onko korvattavissa. Ehkä sä voit viedä ne sinne liikkeeseenkin, jos se linssi jotenkin huono.

[QUOTE="vieras";23748082]Otitko sen vakuutuksen silmälaseihin? Tai onko sulla mitä vakuutuksia? Jos niin kannattaa kysästä onko korvattavissa. Ehkä sä voit viedä ne sinne liikkeeseenkin, jos se linssi jotenkin huono.[/QUOTE]

Silmäasemalta ostettu. Eivät ehdottaneet mtn vakuutusta laseihin.
Kuten instrulta joskus kysyttiin.
Nyt ei tullut mieleen kysäistä Harmi juttu !
Mulla ei ole mtn mahdollisutta miten linssiin tullut naarmu.
Alan epäillä onko mtn kovapinnotetta linsesissä lainkaa
Huomenne kysäsemään asiasta

no ei se naarmu sinne itestään ole ilmennyt., sulla on nyt vaan vahinko sattunut ja linssiin tullut naarmu that´s it. Ja jos sulla ei ole liikkeen vakuutusta ni ihan turha niiltä hakea mitään korvausta.

Nykyään linssejä ei oikein edes saa ilman pinnoitusta, joten kyllä niissä se kova pinta on. Ei ne linssit itsestään naarmunnu, jotain on niille käyny. Aina ei vaan keksi että mitä.

Mutta turhaan siellä liikkeessä käyt, ei ne sitä korvaa, eikä sitä saa linssistä mitenkään pois muutenkaan paitsi tilaamalla uuden linssit. Häiritseekö näkemistä? jos ei, niin mä varmaan antaisin naarmun vaan olla..