Silikonivuat?

typy
Ovat ehdottomasti...Kypsyy tasaisemmin ja nopeemmin,kun silikoni päästä paremmin lämpöä läpi kuin tavallinen vuoka..

Eikä tarvitse voidella eikä korppujauhottaa vuokaa..

Sekä kakuista yms tulee ihanan kiiltävä pintaisia ja erilaisia kuin jos ois korppujauhoja pinnassa..

Eli suosittelen..Olen just myymässä tupperin silikonivuokia kavereille ja kaupan käyvät... ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2004 klo 19:38 typy kirjoitti:
Ovat ehdottomasti...Kypsyy tasaisemmin ja nopeemmin,kun silikoni päästä paremmin lämpöä läpi kuin tavallinen vuoka..

Eikä tarvitse voidella eikä korppujauhottaa vuokaa..

Sekä kakuista yms tulee ihanan kiiltävä pintaisia ja erilaisia kuin jos ois korppujauhoja pinnassa..

Eli suosittelen..Olen just myymässä tupperin silikonivuokia kavereille ja kaupan käyvät... ;)
Paljonkos ne maksaa?

typy
Tällä hetkellä ovat alennuksessa kaikki vuoat...
esim. kuivakakku yms vuoka 26,75 e
suorakulmainen vuoka, kuivakakuille/leiville 21,75e
piirakkavuoka 26,75e
kakkupohjavuoka 26,75e...

HentunLiisa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2004 klo 21:59 vieras kirjoitti:
Minulla oli sellanen kruunuvuoka silikoninen tupperin. En tykännyt ku vuoka jätti kakun vaaleaksi, ei siis ruskistunu yhtään... =)
Oliko paistolämpö oikea??
Nimittäin mun vuualla ainakin ruskistuu ihan normaalisti ;)

[/quote]
[/quote]

Oli oikea. Tupperin jälleenmyyjä sanoikin sit jälkeenpäin mulle että kakku ei ruskistukkaan normaalisti näissä vuoissa... :/

HentunLiisa
\
[/quote]

Oli oikea. Tupperin jälleenmyyjä sanoikin sit jälkeenpäin mulle että kakku ei ruskistukkaan normaalisti näissä vuoissa... :/

[/quote]
Aika hassua.. mun vuokilla tehdessä ruskistuu ihan normaalisti...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2004 klo 22:29 typy kirjoitti:
Tällä hetkellä ovat alennuksessa kaikki vuoat...
esim. kuivakakku yms vuoka 26,75 e
suorakulmainen vuoka, kuivakakuille/leiville 21,75e
piirakkavuoka 26,75e
kakkupohjavuoka 26,75e...
Pieni tarkennus tähän, sillä tuo alennushan "virallisesti" koskee vain vip-clubilaisia tai vip-clubiin kuuluvan emännän esittelyssä olevia vieraita... :whistle: ;)

Itsekin tietysti sattuneesta syystä liputan täysillä Tupperin silikonien puolesta... Varsinkin kun itse kuulun myös tähän kastiin, joka inhoaa sitä voitelua ja jauhottamista... :/ Nuo vuuat on koko ajan kasvattanut suosiotaan ja varsinkin pitämissäni TOT-esittelyissä niitä menee ihan kiitettävästi. Teetän nimittäin joka TOT-esittelyssä vähintään kahdella vuualla jotakin ja ihmiset saavat kokeilla käytännössä niiden toimivuuden sekä mikrossa, että sähköuunissa. Edelleen kun ihmisillä on "pelkoja" materiaalin suhteen ja epäilevät, että ne vuuat sulaa sinne uuniin... :D

Yhteistyössä