silikonit

• Viestiketjun aloittaja miisa
  • Ensimmäinen viesti
miisa
Kaikki keil on silikonirinnat, kertokaa missä otitte/paljon maksoi ym.kaikki tieto tarpeen.Itse 24-v ja ensivuoden puolella menossa hankkimaan silikonit.Lapsiluku ehkä jo täynnä mutta jos viel tulee...kuinka käy imetyksen,entä muuttuuko koko/muoto raskausaikana?

Kannattisko odottaa et lapsiluku on täynnä ennenkuin otat, siis jos aioit imettää? Mä en tiedä miten sillarit reagoi imetykseen, Pamela Andersonkaan ei varmaan voi auttaa, koska hän tuskin imetti... ;)

En oo ottanu enkä ota mutta....
Kuulemma riippuu mistä rinta avataan ja pannaanko lihaksen alle vai päälle....jos päälle niin muistaakseni ja ymmärtääkseni maitotiehyet katkeaa kokonaan. Suositteleen pesueen tekoa täyteen todellakin! Kukaan ei voi taata vuotamattomuutta kun lasta ajattelee!

Nordströmillä, n.7500E. Otettu huhtikuussa 2003, ei ole suuret! Ei ollut kovia kipuja, varmaankin siksi, että implantit ovat "normaalikokoiset", B/C. En ole kertaakaan katunut, että ne otin. Mulla on yksi lapsi, synt. vuonna 2000. Odotan toista, syntyy toukokuussa. Aion imettää vielä tulevaakin vauvaa! :heart:

Yhteistyössä