Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jendde:Kyllä se voi. Mutta mitä sun kaveri on tarkoittanut tuolla ettei muka voi olla? Mulla oli rv 11 sikiön syke 160. Ja mun käsityksen mukaan nuo sykkeet voi kyllä olla lähestulkoon mitä vain..
Alkuperäinen kirjoittaja Hemiini86:Alkuperäinen kirjoittaja jendde:Kyllä se voi. Mutta mitä sun kaveri on tarkoittanut tuolla ettei muka voi olla? Mulla oli rv 11 sikiön syke 160. Ja mun käsityksen mukaan nuo sykkeet voi kyllä olla lähestulkoon mitä vain..
just niinkuin päinvastoin et nyt pitäs olla korkeemmat kun lopussa
Alkuperäinen kirjoittaja Hemiini86:Alkuperäinen kirjoittaja jendde:Kyllä se voi. Mutta mitä sun kaveri on tarkoittanut tuolla ettei muka voi olla? Mulla oli rv 11 sikiön syke 160. Ja mun käsityksen mukaan nuo sykkeet voi kyllä olla lähestulkoon mitä vain..
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:Ja sellainen uskomuskin on että, jos korkea syke -> tyttö, matala syke -> poika![]()
Mulla oli aika loppuun saakka sen 160/150 ja vaikea arvata kumpi tuliNuohan vaan uskomuksia, mutta jollain tavalla hauska uskoa niihin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jendde:Alkuperäinen kirjoittaja Hemiini86:Alkuperäinen kirjoittaja jendde:Kyllä se voi. Mutta mitä sun kaveri on tarkoittanut tuolla ettei muka voi olla? Mulla oli rv 11 sikiön syke 160. Ja mun käsityksen mukaan nuo sykkeet voi kyllä olla lähestulkoon mitä vain..
no mulla sykkeet pysynyt lähestulkoon samana koko raskauden ja rv 37. Riippuu paljon siitä onko sikiö hereillä vai nukkuuko. Kun on liikkeessä, niin silloin myös syke korkeampi. Kyllä kuitenkin mun mielestä kuulostaa tuo 120 syke ihan normaalilta. Ja kyllä ne varmaan neuvolassa olis jotain sulle sanoneet, jos ei normaali olisi.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Hemiini86:Alkuperäinen kirjoittaja jendde:Kyllä se voi. Mutta mitä sun kaveri on tarkoittanut tuolla ettei muka voi olla? Mulla oli rv 11 sikiön syke 160. Ja mun käsityksen mukaan nuo sykkeet voi kyllä olla lähestulkoon mitä vain..
Meidän esikoisella oli rv 10+ lähtien aina sykkeet 110-120 (joskus liikkeitten aikana jopa 130). Nyt tän toisen kanssa rv 9+ kuulin sykkeen ekan kerran ja se oli n. 180. Ihan jo säikähdin, mutta rv 12 oli jo tippunut 150:een. Niin kai ne väittää, että sykkeet yleensä laskee loppua kohden, mutta esikoisella ei näin tapahtunut.