J
jadal
Vieras
Eli mulla on otettu lantiosta röntgen kuvat odottaessani esikoistani. Silloin vauvan painoksi arvioitiin päivää ennen synnytystä 3,5-3,6kg, ja piti paikkaansa, syntyi 3,5kg tyttö. Kaksi eri lääkäriä katsoi kuvia, ja ensimmäinen ei olisi halunnut laittaa alakautta synnyttämään, mutta toinen lääkäri sanoi, että saattaa mahtua ja kokeillaan miten käy. tähän päätöksen vaikutti muuten myös mun vahva halu synnyttää alakautta, luulisin.
Mahtui alakautta, vaikka häntäluu siinä rytäkässä murtuikin, ja tunnin ompeli kätilö mua kasaan, ollen sitä mieltä, ettei olisi pitänyt alakautta synnyttää.
Nyt odotan kolmatta, ja laskettu aika huomenna. painoarvio tehtiin tänään, ja on 3,6kg. Onhan kaksi synnytystä raivanneet tietä, mutta jäin miettimään, miten tässä käy.
Kuulema vasta kun synnytys käynnistyy, katsotaan mahtuuko vai ei.
Onko kenellääkään ollut vastaavaa tilannetta, ja mikä on ollut lopputulos?
Mahtui alakautta, vaikka häntäluu siinä rytäkässä murtuikin, ja tunnin ompeli kätilö mua kasaan, ollen sitä mieltä, ettei olisi pitänyt alakautta synnyttää.
Nyt odotan kolmatta, ja laskettu aika huomenna. painoarvio tehtiin tänään, ja on 3,6kg. Onhan kaksi synnytystä raivanneet tietä, mutta jäin miettimään, miten tässä käy.
Kuulema vasta kun synnytys käynnistyy, katsotaan mahtuuko vai ei.
Onko kenellääkään ollut vastaavaa tilannetta, ja mikä on ollut lopputulos?