Sikarokotteen vaikutuksista......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mami

Vieras
Meillä kolme poikaa jotka saivat ton kyseisen rokotteen loppuvuodesta. Nyt ovat koko kevään olleet jatkuvalla syötöllä flunssassa ja kuumeessa.. Vikon saattavat olla terveinä ja taas räkä vuotaa =( Ennen ovat olleet muutaman kerran vuodessa taudissa. Nyt olen pääni puhki pähkäillyt että mistä tää nyt oikeen johtuu ja olenkin miettinyt että onko sillä hemmetin rokotteella jokin yhteys tähän ?????

Minä olen miettinyt ihan samaa. Pakko sillä on olla jotain vaikutusta kun meidän lapset ei ole olleet ikinä näin terveitä kuin tänä keväänä. Ja ihan sama minullakin!

Serkkuni sairastui syöpään sen jälkeen kun minä otin rokotteen. oltiin aika tiiviisti tekemisissä rokotteen oton jälkeen. epäilen, että rokote on syyllinen.. mikä muu voi tuollaista muka aiheuttaa??

en ole rokotteen jälkeen ollut kertaakaan flunssassa, mikä on kyllä ihme! :D Normaalisti olen "jatkuvasti" nuhassa ja kuumeessa jne. No, joo, jos vähänkin ymmärtää rokote-lääketieteen päälle, ymmärtää ettei näillä suuntaan tai toiseen ole mitään tekemistä toistensa kanssa, mutta silti kivaa, etten ole sairastellut :)

Yhteistyössä