Sikapiikin oireet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Kuin kauan teillä on oireet kestäneet, jos oireita piikistä on tullut?
Meillä 1,5v sai eilen piikin ja illalla nousi kuume, jalkaa aristi. Yön nukkuin levottomasti ja kuume nousi taas aamuyöstä. Päivällä oli vain lämpöä ja nyt taasen kuumetta... onko tämä enää tuohon piikkiin liittyvää? Muuten on ihan virkeä ja jaksaa leikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Meillä 1,5v sai eilen piikin ja illalla nousi kuume, jalkaa aristi. Yön nukkuin levottomasti ja kuume nousi taas aamuyöstä. Päivällä oli vain lämpöä ja nyt taasen kuumetta... onko tämä enää tuohon piikkiin liittyvää? Muuten on ihan virkeä ja jaksaa leikkiä.

Ketjuja aiheesta jo useita!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:

Ketjuja aiheesta jo useita!

Olen pahoillani... en huomannut!

No mulla itsellä kuumetta oli yhden yön ajan, käsi oli todella kipeänä useamman päivän. Opiskelukaverini oli 4 pvä kuumeessa ja käsi hänelläkin ollut useamman päivän kivulias ja pistokohta kosketusarka.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No mulla itsellä kuumetta oli yhden yön ajan, käsi oli todella kipeänä useamman päivän. Opiskelukaverini oli 4 pvä kuumeessa ja käsi hänelläkin ollut useamman päivän kivulias ja pistokohta kosketusarka.

Elikkäs kuumetta voi olla siis useemman päivän, ok.

Yhteistyössä