Sikamaisimmat temput, joita olet elämässäsi tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja ilkimys
  • Ensimmäinen viesti
ilkimys
Kertokaa?

Toiselta foorumilta luin kauhulla noita juttuja, oli perus-pettämisistä silakan piilotukseen verhotankoon ja ties millaisia suhdekuvioita.

Itse voin aloittaa: petin poikaystävääni hänen parhaan kaverinsa kanssa, ja 2 päivän päästä jätin sen ja lähdin tämän toisen mukaan. Jonka jätin sitten kuukauden sisään. Kunnon teinimeininki .... :D Olen myös pannut kaverini miestä, eikä tiedä siitä vielä tänäkään päivänä, tapahtuneesta alkaa olla päälle 2 vuotta.
 
ap
Mutta sen verran sanon, että pettämistä en kadu koska se ex petti kyllä ensin ja vielä oli tosi ällö akka ja sillä kuulemma ties mitä tauteja, eikä käytttänyt kumia! Onneks ei pantu sen jälkeen. Lisäksi oli juoppo, väkivaltanen ja sairas muutenkin mieleltään... Tää toinen ukko oli taas puhtaasti laastari.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta sen verran sanon, että pettämistä en kadu koska se ex petti kyllä ensin ja vielä oli tosi ällö akka ja sillä kuulemma ties mitä tauteja, eikä käytttänyt kumia! Onneks ei pantu sen jälkeen. Lisäksi oli juoppo, väkivaltanen ja sairas muutenkin mieleltään...
Sulla oli ihan samanlainen ukko kuin muillakin palstalaisilla:D
 
-.-
Olen pettänyt jokaisessa parisuhteessani ihan ensimmäistä lukuunottamatta.

Viimeisimmän miehen aikana minulla oli ihan kunnon suhde, joka kesti lähes vuoden. Tälle toiselle miehelle väitin meidän eronneen.

Olen elänyt paljon täyttä kaksoiselämää.
 
Pahuuden perikuva
Alkuperäinen kirjoittaja Christian:
Varmaan sikamaisin ja julmin temppu jonka tein, oli kun laitoin exän kuolinilmoituksen lehteen ja olin lähettänyt aikaisemmin samalla viikolla hänelle liljoja.
Hirveä ja julma temppu. Ettäs kehtaat!
 
vvv
Teininä ensin nuoleskelin yhden kaa ja oltiin niin romanticue ja sen kaveri tuli viereen ja alkoi käpälöimään niin siirryin siihen :O ja menin sen kaa siitä suoraan panolle :O. Toinen katsoi haavi auki et justiinsa... :( TOSI NOLO JAKARI olin ;(
 
aa
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Teininä ensin nuoleskelin yhden kaa ja oltiin niin romanticue ja sen kaveri tuli viereen ja alkoi käpälöimään niin siirryin siihen :O ja menin sen kaa siitä suoraan panolle :O. Toinen katsoi haavi auki et justiinsa... :( TOSI NOLO JAKARI olin ;(
Älä huoli niin varmasti moni muukin.. kaikki tekee tyhmyyksia
 

Yhteistyössä