Sikamaiset YH:t

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lehdessä YH valittaa, että ei saanut viedä lastaan hoitoon, kun äiti oli sikainfluenssassa, ja lapsella vain lievää kuumetta ja nivelkipuja.

Miten se akka kehtaa edes yrittää viedä lapsen hoitoon! Valittaa, ettei itse jaksa nyt hoitaa ja on YH. Mulle on aivan sama, miten järjestää lapsen hoidon, mutta törkeää viedä päiväkotiin.

Tollaisia ne YH:t on, vain oma etu mielessä, kun on niiiiin vaikeeta. Itse ovat soppansa keittäneet kun ovat lapsia hommanneet epävakaisiin oloihin.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Sikamaiset ydinperheen äidit valittaa, kun mies ei saa töistä palkallista vapaata lastenhoitoon kun äiskä on kipeenä :'(

Mutta eivät yritä viedä lastaan muita tartuttamaan päiväkotiin, vaan järjestää asian muulla tavalla. Mutta YH:t on niin tottuneita vetoamaan surkeaan asemaansa ja kinuamaan erikoisetuja sillä, että mopo on ihan karannut käsistä. Ei mitään rajaa itsekkyydellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Sikamaiset ydinperheen äidit valittaa, kun mies ei saa töistä palkallista vapaata lastenhoitoon kun äiskä on kipeenä :'(

Mutta eivät yritä viedä lastaan muita tartuttamaan päiväkotiin, vaan järjestää asian muulla tavalla. Mutta YH:t on niin tottuneita vetoamaan surkeaan asemaansa ja kinuamaan erikoisetuja sillä, että mopo on ihan karannut käsistä. Ei mitään rajaa itsekkyydellä.

Aha.

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Niin, ihan kaikki yh:t on just tuollaisia :'( Ajatelkaa nyt hei, siis ihan kauheeta.

No on aika kauheata ja välinpitämätöntä. Että noin on kadonneet realiteetit, että pitäis muitakin ihmisiä ottaa jollain tapaa huomioon, kun on sentään YH.

Ei kai lasta muutenkaan viedä kuumeisena tarhaan? Saatika jos kotona on sikainfluenssaa? Ja vielä tuollaisen haloon lehdessä kehtaa nostaa. Mä oisin hävennyt kuoliaaksi jos oisin ollut noin tollo.

Tekeekö hermoratasi aivoissa ensimmäistäkään mutkaa tai haaraa? Luet lehdestä jutun, jonka kirjoittaja on täysi urpo ja päättelet, että kaikki samaan "ryhmään" kuuluvat ovat samanlaisia. Onnittelut hienosta päättelyketjusta. Oliko kirjoittaja tumma- vai vaaleahiuksinen. Sillä tottahan kaikki vastaavan hiustenvärin omaavat ovat myös samanlaisia. Ei hyvää päivää...

Oli yh tai ei niin mua hävetti sen naisen puolesta, kun luin sen jutun. Tosin mulle jäi epäselväksi etteä evättiinkö sitä paikkaa tämän sairauden ajaksi vai koko syksyksi. Jos sairauden ajaksi niin hyvä niin, mutt jos koko syksyksi niin sitten hieman ihmeelliseltä kuulostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Oli yh tai ei niin mua hävetti sen naisen puolesta, kun luin sen jutun. Tosin mulle jäi epäselväksi etteä evättiinkö sitä paikkaa tämän sairauden ajaksi vai koko syksyksi. Jos sairauden ajaksi niin hyvä niin, mutt jos koko syksyksi niin sitten hieman ihmeelliseltä kuulostaa.

Eskarin alkuun asti suositeltiin kotihoitoa.

Lehdessä YH valittaa, että ei saanut viedä lastaan hoitoon, kun äiti oli sikainfluenssassa, ja lapsella vain lievää kuumetta ja nivelkipuja.

Miten se akka kehtaa edes yrittää viedä lapsen hoitoon! Valittaa, ettei itse jaksa nyt hoitaa ja on YH. Mulle on aivan sama, miten järjestää lapsen hoidon, mutta törkeää viedä päiväkotiin.

Tollaisia ne YH:t on, vain oma etu mielessä, kun on niiiiin vaikeeta. Itse ovat soppansa keittäneet kun ovat lapsia hommanneet epävakaisiin oloihin.

Onko nekin yh:t omanapaisen itsekkäitä, joilla on puoliso kuollu? Ei ne asiat kuule o niin yksinkertasia. Siinä oon samaa mieltä, että sairasta lasta ei hoitoon viedä vaan järjestetään muualta apua... Ei o oikein päästää tartuttamaan, jos vähänkin on epäilys sairastumisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:

Eskarin alkuun asti suositeltiin kotihoitoa.

Ja eskarihan alkaa tuolla joulukuun alussa... :whistle:

Yhteistyössä