Sikainfluenssarokotuksista (Pohjois-Karjalassa asuvat huom!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tietoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tietoa

Vieras
Onko kellään tietoa, miten tuo rokottaminen käytännössä tapahtuu?
Siis äitiysneuvolan asiakas olen, tuleeko sieltä kutsu rokotukseen vai pitääkö itse ottaa yhteyttä?
Onko kellään tietoa, missä vaiheessa Pohjois-Karjalassa aloitetaan nuo rokotukset? Oman kunnan nettisivuilta ei asiasta sanota mitään.

Joo tiedottaminen on täällä aivan ala-arvoista. Neuvolasta sanottiin että ketään ei kutsuta erikseen, lehdissä ilmoittelevat sitten rokotusten alkamisesta. Ei siis mitään tietoa missään. Meille ei edes tule mitään paikallis-lehtiä..

Me ollaan Pohjanmaalla, eikä meidän kuntaan ainakaan tänään vielä tullut rokotteita. ELi; ei voida tiedottaa vielä mitään, kun ei tiedä koska ne rokotteet tulee. Jos olis ilmoitus että ylihuomenna annetaan rokotuksia ja rokotteita ei ole, vois olla liuta vihaisia asiakkaita ovella.... Seuratkaa vaan kunnan nettisivuja, etenkin ensi viikolla!

Mun mielestä nettisivuille voisi silti laittaa että "rokotteita odotetaan saapuvaksi ..." ja/tai "rokotuksia suunnitellaan aloittavaksi ..." "tarkempaa tietoa asiasta ... mennessä" jne, ei vain pelkkää hiljaisuutta..

Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
Mun mielestä nettisivuille voisi silti laittaa että "rokotteita odotetaan saapuvaksi ..." ja/tai "rokotuksia suunnitellaan aloittavaksi ..." "tarkempaa tietoa asiasta ... mennessä" jne, ei vain pelkkää hiljaisuutta..

Näinhän sitä toivoisi, ovat kuitenkin rokotteita tilanneet (luullakseni) niin voisivat laittaa jotain infoa.

Yhteistyössä