Siivouspäivä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heräsin aamuun pienen krapulan kanssa. Sinä, rakas puolisoni, olit jo noussut, ja keittiöstä tuli houkutteleva kahvintuoksu. Nousin sängystä ja tulin luoksesi keittiöön.

Olimme sopineet, että tämä päivä oli varattu kotimme siivoamiseen, ja olit jo nostanut siivousvälineet esille. Et innostunut ehdotuksestani, että siirretäisimme siivouspäivän seuraavaan viikonloppuun. Sen sijaan aloiti jo keittiön kaappien puhdistamisen. Itse join vielä kahvia ja seurasin siivoamistasi. Sinulla oli joustavat veryttelyhousut, jotka seurasivat tarkasti mehevän perseesi muotoja. Tunsin, miten haluni alkoi heräämään ja tulin viereesi. Aloin puhdistamaan keittolevyä ja samalla katselin himokkaasti, miten kurkottelit kaappien ovia pyyhkiessäsi. Jatkoimme siivousta hyvän tovin ja huomasin, että tarjoilit minulle näkyämiä enemmän, kuin mitä itse siivous olisi vaatinut. Välillä tulin sinuun kiinni takaspäin ja tunsin, miten hieroit pakaroitasi jäykistyvää penistäni vasten.

Siivoaminen oli siirtynyt jo olohuoneeseen, kun jälleen kerran huomasin tuijottavani persettäsi kun pyyhit pölyjä tv-tasolta. Tulin kiinni sinuun takaapäin ja tunsin miten penikseni sykki täysin kovana. En voinut enään vastustaa panetusta, vaan laskin housusi alas. Alushousut tippuivat samalla, ja ihanat pakarasi olivat vapaasti esillä. Nojasit käsilläsi seinään, asetit selkäsi hieman kaarelle ja perseesi oli kutsuvasti pystyssä. Jouduin hieman koukistamaan polviani, että osuin pillusi kohdalle. Työnnyin sisääsi ensin varovasti ja tunsin, miten pillusi puristi penistäni. Koko tilanne oli äärimmäisen kiihottava, ja en kestänyt kuin muutaman työnnön ajan. Purkauduin voimalla sisääsi ja huokaisin täydellisessä hyvänolon tunteessa.

Käännyit minuun päin ja sanoit, että et ehtinyt lainkaan mukaan panemiseen. Ja että nyt olisi minun vuoroni pitää sinua hyvänä. Riisuit housusi kokonaan pois ja kaadoit minut sohvalle. Mitään sanomatta tulit päälleni istumaan hajareisin. Tunsin miten lämmin sperma valui pillustasi mahani päälle. Nousit ylemmäksi ja lopulta tunsin, miten pillusi painautui naamaani vasten. Tunsin sperman maun suussani ja aloin nuolla sinua puhtaaksi...
 
vierailija
Olin hyvin huolellinen nuolemisessa ja tuntui todella oudolta joutua nieleskelmään omaa spermaani. Nautit selvästi toimituksesta ja lopulta mumisit jotain ohjeita, mistä en kuitenkaan saanut selvää. Aloit liikuttamaan lantiotasi ja päättelin, että halusit tarjota kielelleni klitoriksesi. Laitoin käteni kiinni sinun pakaroihin ja puristin sinua naamaani vasten. Kieleni oli kiinni klitoriksen kärjessä ja mahduin tekemään vain pientä liikettä. Koko tilanne oli niin kiihottava, että tunsin penikseni jäykistyvän uudelleen. "Rakas, älä lopeta" pyysit ja puristin sinua yhä tiiviimmin itseäni vasten. Tein kielellä sitä ainoaa pientä liikettä, mikä tilanteessa oli mahdollista. Tunsin, miten olit saamassa orgasmin, enkä lopettanut, vaikka hengitykseni alkoi jo käydä vaikeksi....
 
vierailija
Vapisit orgsasmin aikana siten, että kuvittelin sinun saaneen sairaskohtauksen. Et yleensä seksin aikana pitänyt juuri ääntä, mutta nyt lähestulkoon huusit irrallisia sanoja, "voi luoja" ja "älä lopeta". Pillusta valui lämmintä nestettä leualleni ja lopetin kielen liikuttamisen. Kieli jäi jäykkänä klitoriksesi pälle ja tunsin kielessä miten värähtelit. Jäimme tähän asentoon pitkäksi aikaa.

Koko tilanne oli äärimmisen kiihottava ja penikseni oli jäykistynyt uudelleen. Valuit kehoani pitkin alemmas ja lopulta siirryit suutelemaan huuliani. Työnsit lämpimän kielen suuhuni. Tunsin suussani edelleen nuolemani sperman ja muut pillustasi irronneet nesteet. Tämä ei tuntunut häiritsevän sinua.

Kötesi oli kulkenut penikseni ympärille ja liikutit kädelläsi esinahkaa terskan yli samalla kun jatkoit suutelemista...
 
vierailija
Koska edellisestä orgasmistani oli vain hetki, erektio oli hieman löysä. Kosketuksesi tuntui kuitenkin hyvältä ja nostin pääni nähdäkseni mitä olit tekemässä. Komensit minut pitämään silmäni kiinni. Otit paitasi pois ja ehdin nähdä ihanat rintasi heiluvan vapaina, ennenkuin sidot paitasi silmieni ympärille. Sen jälkeen minun on vaikea sanoa mitä tarkalleen ottaen tapahtui. Tunsin sinun koskettelevan eri puolille kehoani. Välillä olin varma, että rintasi oli kiinni peniksessäni. Toisena hetkenä taas luulin tuntevani huulesi kaulallani. Välillä taas tunsin pillunhajuisen sormesi huulieni välissä. Tätä jatkui pitkään ja välillä tunsin penikseni jäykistyvän ja taas veltostuvan. Välillä tunsin jopa hampaasi kevyesti näykkäisevän nänniäni.

Lopulta tunsin miten huulesi siirtyivät terskan ympärille. Toinen kätesi liikkui kivesten alapinnalla ja toinen aloitti määrätietoisen runkkaamisen. Tunsin, miten välillä olin syvällä suussasi ja tunnuit imevän penistä. Aloit kiihdyttää vauhtia molemmilla käsilläsi ja huulillasi. Lopulta luulen, että teit liikettä niin nopeasti kuin pystyit. Tunsin, miten sperma lähti liikkeelle kiveksiäni hyväilevän kätesi saattelemana. Nyt oli minun vuoroni huutaa " älä lopeta". Etkä lopettanut, vaan annoit sperman tulla suuhusi. Tajusin olleeni jo pitkään hengittämättä ja olimme molemmat äärimmäisen hengästyneitä. Painauduit minua vasten, ja toit spermaiset huulesi omiani vasten. Käteni kulki pitkin meheviä muotojasi, ja hetken mielijohteesta päätin nostaa käteni ja läimäytin sinua suoraan pakarallesi. Siirsit paitasi pois silmieni päältä ja katsoit minua kysyvästi. Läimäytin uudelleen, mutta vähän kovempaa...
 
vierailija
"odota hetkinen" pyysin, ja kävin hakemassa rantapyyhkeen ja keittiöstä kasviöljypullon. Levitin pyyhkeen lattialle ja ohjasin sinut mahallesi pyyhkeen päälle. Itse menin istumaan muhkean pyllysi päälle, ja aloin levittää öljyä selkäsi päälle. Muutui liukkaaksi ja käteni liukuivat helposti ihoasi pitkin. Siirryin alemmas ja annoin öljyn valua pitkin pakaroitasi ja pyllyvakoa. Hieroin öljyä ihoosi, joka kiilsi vieressä olevan kohdevalon loisteessa. Tunsin, että halusit pyytää minulta jotain, mutta epäröit kertoa asiaa.

Annoin kämmenen osua hieman voimakkaammin öljystä kiiltevään pakaraasi. Ynähdit hieman ja huomasin, että yritit hieman levittää jalkojasi. Jatkoin öljyn levittämistä pitkin koko kehoasi, kirjaimellisesti päöstä varpaisiin.

"Ota minut" pyysit, mutta tunsin, ettei minulla ollut enään mitään mahdollisuuksia uuteen erektioon.

"Käy hakemassa vaatekaapin ylähyllyltä..." aloitit. Vaikka jätit lauseen kesken, tiesin mitä tarkoitit ja kävin nopeasti hakemassa vaatepinon taakse piilottamasi leikkivälineesi. Hetken harkinnan jälkeen päätin uhrata öljyleikkiimme myös yhden tyynyn.

Kun palasin sinun luo, pyysin sinua laittamaan tyynyn vyötrön allesi. Teit työtä käskettynä ja asetuit tyynyn päälle mahallesi. Jalkasi olivat nyt reippaasti levällään ja tuijotin haltioituneena jalkojesi välissä erottuvia häpyhuulia. Otin leikkivälineesi esille paketista, ja hämmästyin sen kokoa. Omaan penikseeni verrattuna koko oli varmaan kaksinkertainen...
 
vierailija
Dildo oli vaaleanpunainen, kauniin suonikas ja siinä oli nappi, jolla ilmeisesti saisi vibran päälle.
Öljysin leikkikalun ja aloitin sivelemällä sen päällä reisiesi sisäpintoja. Rauhallisesti hivelin kalulla ylös pitkin pyllyvakoa ja alaselän kautta takaisin kohti häpyäsi. En työntänyt sitä sisään vaikka lähes ulisit saadaksesi sen sisällesi. Työnsit jalkoväliäsi yhä enemmän avoimeksi valmiina ottamaan vastaan vaaleanpunaisena hohtavan täytteen. Pillusi valui nestettä ja värisit halusta kun hivelin pinkillä kalulla ylös ja alas pyllyvakoasi ja taas takaisin klitoriksen ympäri.
Nautin kiusaamisestasi ja tunsin että omakin kaluni oli taas hiukan hereillä.
Pyöräytin leikkikalulla öljystä kiiltävien pakaroidesi ympäri, alas niiden välistä ja varovasti klitorista kohti. Painoin lempeästi kalulla klitoristasi ja pyöritit kevyesti alapäätäsi sitä vasten. Olit silmät kiinni ja täysin nautinnon lumoissa. Halusin sisääsi täytettä ja minä halusin tuottaa sinulle nautintoa, niin paljon kuin mahdollista.

Muutamia kertoa toistettuna kiusoittelevaa sivelyä aloit olla jo aivan levoton. Lopulta hidastin dildon liikettä aina vain lähempänä turvonnutta pilluasi. Pysäytin liikkeen reikäsi eteen ja se suorastaan aneli sitä sisäänsä. Työnsin dildoa varovasti muutaman sentin sisällesi. Dildo oli iso mutta liukkauden takia sen tuntui olevan sinulle todellinen nautinto. Vedin dildon takaisin rauhallisesti ulos. Voihkit nautinnosta. Suutelin pakaroitasi ja työnsin dildoa taas muutaman sentin syvemmälle kuin ensimmäisellä kerralla. Tunsin kuinka emättimesi lihakset kouristuivat dildon ympärille kun vedin sitä ulospäin. Aivan kuin et haluaisi sen lähtevän. Työntäessäni dildoa taas sisällesi tuntui pillusi vastaanottavaiselta niinkin isolle kalulle. Sivelin jalkaasi ja lihaksesi olivat aivan rentoina. Vaikka näytit nukkuvalta oli pillusi enemmän hereillä kuin ikinä. Työnsin edelleen dildoa sisääsi, hiljaa, joka kerta syvemmälle ja syvemmälle.
Pillusi nesteet tursusivat samalla ulos kun työnsin dildon sisällesi täysin. Olit kuin transsissa ja nautin näkemästäni enemmän kuin ikinä. Mielessäni kävi että joskus voisin ottaa toisen miehen mukaan, nähdäkseni sinun nauttivan näin jonkun toisen tekemänä. Olit lähes hekumasi huipulla kun vedin dildoa ulos sinusta emättimesi kouristellessa sen ympärillä. Painoin värinän päälle se värisi ihan kevyesti kädessäni. Työnsin isoa dildoa sisääsi entistä hitaammin. Yhtäkkiä sanoit että jätä se sinne. Tein työtä käskettyä ja työnsin herkästi värisevän dildon pohjalle asti. Pillusi kouristelu työnsi sitä hieman takaisin ulospäin mutta työnsin sen pohjaan uudelleen. Oma kaluni oli aivan kovana kun katselin voihkintaasi.
"Haluatko tulla mun pyllyyni" kysyit.
Olin hämmentynyt koska et ollut ikinä ehdottanut sellaista. Totta kai halusin. Nostit pyllysi ylemmäs ja työnsin dildoa vielä muutaman kerran edestakaisin sisälläsi. Otin öljypullon ja kaadoin sitä pyllyvakoosi ja oman elimeni päälle joka jo kosketti reikääsi. Vedin dildoa hieman ulospäin. Varovasti työnnyin pyllyreikääsi, ensin sentin sitten kaksi ja kolme. Tuntui hyvältä ja näin kuinka sinäkin nautit. Varovasti työntäessäni viimeisiä senttejä pallini painoivat myös dildon kokonaan sisällesi. Lihaksesi jännittyivät ja tunsin kuinka koko lantiosi jännittyi sisältä. Tuntui kuin koko kehosi jännittyisi penikseni ympärillä. Tulin pyllyysi ja vedin elimeni hitaasti ulos. Dildo työntyi hitaasti ulos samalla, mutta työnsin sen takaisin sisällesi tiukkaan pilluusi joka kouristui sen ympärillä. Selkäsi jännittyi kaarelle ja alapäästäsi roiskui nestettä samalla kun dildo suorastaan syöksähti ulos jännittyvästä vaginastasi. Vaivuin vatsallesi ja tulin vierellesi makuulle. Sivelin rentoutunutta vartaloasi. Hymyilit silmät edelleen kiinni.

Hieman oli siivottavaa kaiken tämän jälkeen, mutta öljyleikkejä jatkettiin toistekin...
 

Yhteistyössä