En jaksa kuvata ja laittaa Huuto.nettiin, laiska :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Laita huuto nettiin. Eihän sun ole pakko kaikkia myydä säästä osa ja laita osa myyntiin.
Ei tuu vauvaaAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Säästä. Jos vaikka vielä vauva tulisi?
Ei sitä koskaan tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei tuu vauvaaAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Säästä. Jos vaikka vielä vauva tulisi?Oon vaan keränny niitä vuosien varrella, kun ovat niin hienoja.
No ei tiedä ei, mutta 98% varmuudella ei tule.Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Ei sitä koskaan tiedä![]()
Niin on maksettu, oon kans kattonu. Itte oon noista vaatteista maksanu 0,10-1?/kpl.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:älä hyvä ihminen vie kirpparille euroilla tai kympillä kaupittelemaan. myy huutiksessa. siellä on maksettu joistakin potkareistakin monesta kympistä sataan euroon haitarilla.
Mä maksoin omastani 0,50?Alkuperäinen kirjoittaja rapu:Mulla on tuo Nanson Oma koti kullan kallis- potkari, maksoin siitä n. 3-4 vuotta sitten huutonetissä varmaan yli 10e.... en kyllä ihan tarkkaan muista.
Sadetakki on ollut Paddington kankaalla ja hirmu jäykkää matskua, ei paljo pojan kädet kääntynyt niin myin pois.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel