Siivosin kaappeja kirppistä varten.. Raaskiskohan myydä nuo retrovauvanvaatteet?

vieras
älä hyvä ihminen vie kirpparille euroilla tai kympillä kaupittelemaan. myy huutiksessa. siellä on maksettu joistakin potkareistakin monesta kympistä sataan euroon haitarilla.

rapu
Mulla on tuo Nanson Oma koti kullan kallis- potkari, maksoin siitä n. 3-4 vuotta sitten huutonetissä varmaan yli 10e.... en kyllä ihan tarkkaan muista.

Sadetakki on ollut Paddington kankaalla ja hirmu jäykkää matskua, ei paljo pojan kädet kääntynyt niin myin pois.

Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Mulla on tuo Nanson Oma koti kullan kallis- potkari, maksoin siitä n. 3-4 vuotta sitten huutonetissä varmaan yli 10e.... en kyllä ihan tarkkaan muista.

Sadetakki on ollut Paddington kankaalla ja hirmu jäykkää matskua, ei paljo pojan kädet kääntynyt niin myin pois.
Mä maksoin omastani 0,50? :D meillä ei ole kukaan noita käyttänyt, omat lapset jo niin isoja. Keränny ihan omaksi ilokseni :ashamed: :D Joo, se sadetakki on aika jäykkä, mutta nuo Barbababat (kai se noin kirjoitetaan) on niin ihkuja, 1? maksoi, kun ostin.

Yhteistyössä