Siivosin eteisen, kun oli kenkiä vähän joka paikka täynnä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Laskin sit huvikseni omani, ja pääsin yli 20 :ashamed: Ja eteisessä ei edes oo kaikki, ja laskin vaan ne, mitkä näkyi sillai äkkiseltään hyllyltä, että on mun, kun niitä nyt sitten on useammat päälekkäin ja vierekkäin...Ja silti mä haluisin ostaa vielä yhdet ruskeat pistokkaat...Kun mula on ruskea laukku, muta ei siihen sopivia kenkiä |O Tai pitäskö ostaa nilkkurit/kävelykengät, jos seuraavaksi tulee syksy :snotty:

Mitä ihmettä te teette niin monilla kengillä? Ilmeisesti joka eri kauppaakin varten on omat kengät, siwaan mennessä pitää olla siniset, prismaan mennessä vihreet... vai myyttekö jalkahikeä, siksi pitää olla monet kengät että osa voi olla jalkahien keräilyssä, ja muutamaa käytetään..

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Mitä ihmettä te teette niin monilla kengillä? Ilmeisesti joka eri kauppaakin varten on omat kengät, siwaan mennessä pitää olla siniset, prismaan mennessä vihreet... vai myyttekö jalkahikeä, siksi pitää olla monet kengät että osa voi olla jalkahien keräilyssä, ja muutamaa käytetään..

:laugh:

Jep, kengät ne vaan koukuttaa..... :D
Mä oon ostanu tänä kesänä 4 uudet korkkarit!!!! Enkä todellakaan käytä jokapäivä korkokenkiä, ei oikeen sovi tonne leikkipuistoon ja uimarannalle ne..
Mutta muita kenkiä en ookkaan sit ostanu, en siis ainoatakaan paria mitään "lätsökkäitä" tai tennareita tai mitään...
Hmm....ja kohta pitää ostella uusia syksykenkiä....ja sit talvikenkiä..... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:

No ei lilan laukun kanssa voi pitää keltaisia kenkiä :o
Sateella ei voi pitää sandaaleita.
Läpyt jalassa ei voi mennä kaupungille.
Lenkkarit on vähän hassun näköiset kesämekon kanssa...
Onhan noita tarpeita :saint:

Yhteistyössä