siivooja uimahallissa

• Viestiketjun aloittaja casanova
  • Ensimmäinen viesti
casanova
Kävin tänään aamulla uimahallissa. Muita asiakkaita ei paljon näkynyt, pari eläkeläispappaa aamu-uinnilla.
Näin miten nuori parikymppinen siivoojatyttö pesi miesten VC tiloja. Kivan näköinen tyttö: hoikka ja pitkät vaaleat hiukset. Ehkä uusi työntekijä koska hieman kainosteli miesten puolella.
Menin kiinnostuneena vessaan nähdessäni tytön siellä. Olin aivan alasti, uikkarit jätin naulaan suihkuhuoneeseen. Olin ihan tytön lähellä rännin vierellä kun otin jorman esiin ja annoin pissan suihkuta kaukaloon. Katsoin tyttöön ja hän katsoi silmänurkastaan kädessäni olevaa kalua. Olisittepa nähneet tytön ilmeen kun vilkaisin häntä silmiin ja hymyilin hänelle. Tyttö nielaisi huulet raollaan ja vilkuili miten ravistelin loput tipat jormastani.
Kiva aamun alku ;)

Heimo
Kokeileppa sulkemisajan jälkeen samaa. Aikoinaan tuli luuhattua uimahall(e)illa kun siellä ei ollut juuri muita kuin siivoojat ja no voit kuvitella loput...Tosin silloin kaupungin hallit ei ollut tällaisia kylpylöitä kuin nykyään...Miettikää, höyrysauna porealtaat ja kaikki vain omassa ja no rakkaan käytössä =)

casanova
Äääääh, nyt mua nolottaa! Mun vanha äidinkielen opettaja lukee tätä tekstiä ja mä kirjoitan noin hassusti. Nolo juttu.
Tietenkin pitää olla ""...käteeni..."" eikä ""esiin"" !

Mun olis kyllä pitänyt esitellä tytölle kyrpääni paremmin, mutta ehkä saan vielä siihen tilaisuuden.
Parilla vedolla mulla olis varmaan seisonut ja tyttö olis halutessaan voinut koettaa liikuttaa esinahkaa terskan päällä... Ja olisin tullut tytön käsiin. Mikä hieno aamu se olisi ollut sekä hänelle että itselleni.

äikän maikka
Nooh, ei se nyt noin paha virhe ollut. Äidinkielen opettajasi tosiaan täällä hiljentyneessä luokkahuoneessa lueskelee juttujasi toinen käsi hameen helman alla sormea pikkuhousujen pinnalla hiljalleen pyöritellen. uuh. Muistelen sen tietyn koulupäivän jälkeisiä hetkiä, kun jäit luokkahuoneeseen muiden oppilaiden jo poistuttua viikonlopun viettoon. Se kohoava farkkujen etumuksesi käydessäsi pöytääni nojaten läpi referaattiin tekemiäni merkintöjä. mmm. Nojauduit kuin vahingossa käsivarttani vasten siirtäessäni kättä lähemmäs...

casanova
Muistan minäkin tuon hetken. Kuinka halusin sinua silloin vaikka olit jo aikuinen nainen! Tai ehkä juuri siksi. Tulin lähellesi ja hengitin sydän pamppaillen hajuvetesi tuoksua. Puberteetti-ikäisen pojan kyrpäni seisoi kuin teräsvaijeri. Huomasin miten katseesi viipyi sepaluksellani.
Toivoin salaa että olisit vienyt minut jälki-istuntoon siivoamaan jumppasalin patjavarastoa ja siellä.... Vienyt minut hellästi erotiikan puutarhaan ottamalla poikuuteni ja sykkivän kaluni lemmennesteen.

Yhteistyössä