Siivoaako miehesi kotinne vessaa, pesuhuonetta ja saunaa?

  • Viestiketjun aloittaja "Kuurankukka"
  • Ensimmäinen viesti
virvatuli
Silloin kun miehen kanssa siivotaan kimpassa, niin mies siivoaa aina kylppärin ja tekee sen todella huolella. Tietää että minä inhoan kylppärin perusteellista jynssäämistä. Mutta ei siis muuten ole mitenkään kovin siivousintoinen mies.
 
"Vieras"
Ei. Jättää vessan aina viimeiseksi, ja sitten ei enää "kerkeä" sitä siivota. Tämä siis silloin kun olen lapsien kanssa pois kotoa. Suihkusta ja saunasta ei varmaan edes ymmärrä milloin ovat likaisia..
 
"vieras"
Ei.

Meillä mies tekee paljon enemmän työtä maatilallamme, ei ehdi osallistumaan kotitöihin, paitsi tiskikoneen joskus tyhjentää ja omat sukkansa ripustaa kuivumaan. Lastenhoitoon kyllä osallistuu.
 
näin meilläkin
[QUOTE="komentoora";28992260]Siivoaa jos komennan. Ilman komentamista ei tee kyllä mitään.[/QUOTE]

Ei siivoa oma-aloitteisesti juuri mitään. Muutamat joulusaunat ja juhannussaunat on jääny siivoamatta. Meillä on kaksi vessaa, toista käytän minä ja lapset enimmäkseen, toinen on miehen käytössä koska sitä ei tosiaan viitsi käyttää kun siivoaminen on olematonta ja pönttö niin törkeän näköinen ja vessa haisee. Ei auta vaikka komentaisin, silti siivous venyy viikkotolkulla kunnes mä räjähdän.
 

Yhteistyössä