Siitepölyaika ja kauhea väsymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siitepölyallerginen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siitepölyallerginen

Vieras
Onko muilla siitepölyallergisilla kauheaa väsymystä koko ajan? En tajua miten tänä vuonna on noin paha siitepölytilanne, että oon ihan tukossa lääkkeistä huolimatta ja tuntuu ettei jaksa mitään. Töiden jälkeen oon ihan poikki ja illat menee tokkurassa kun niin väsyttää. Nukun 7 tai 10 tuntia niin silti väsyttää, mikään ei riitä. Painun pehkuihin iltaisin jo kello 20 aikaan kun en pysy hereillä, ja nukahdan samontein. Aiempina vuosina ei oo ollut tälläistä. Lisäksi lääkkeet auttaa aina vaan vähemmän, aivastuttaa ja yskittää ja räkä valuu koko ajan. Huh, sadepäiviä odotellen -.-

Kyllä!!
Ja nyt kun ei oikein voi ottaakkaan mitään allergialääkettä-ens viikolla lääkäri neuvolan yhteydessä,josko hän nyt vois jottain ees sanoo ..
Voisin nukkua kellon ympäri,mutta kun perhe ei sillä tavalla pyöri..

Kyllä väsyttää täälläkin. Itse lopetin allergialääkkeet, kun sivuvaikutuksia on niin paljon. (päänsärky, väsymys ja muuten outo olo. Silmiin olen laittanut tippoja ja iltasin pessyt hiukset. Väsyttää siltikin..

Entä otatteko lääkkeen mihin aikaan päivästä? Onko sillä vaikutusta väsymyksen kannalta? Kun itse otan aina aamuisin. Pitäskö siirtää ottaminen iltaan?

Onhan niitä lääkkeitä, jotka ei väsytä. Allergia itsessään kyllä väsyttää. Itse jouduin tänään inhalaattoria jo vetäisemään. Lapsukainen sanoi, että hänen kaverit, joilla ei ole allergiaa, kärsivät silmäoireista nyt. Pahan kevät kyllä siitepölyn kannalta.

Kyllä väsyttää! Sekä varmasti itse allergia että allergialääkkeet. Enkä käy edes töissä, vaan olen lapsen kanssa kotona. Viimeiset kaksi päivää en olisi ollut edes työkuntoinen, niin surkeassa kunnossa olen ollut. Äänikin pois kun kurkku on aivan tukossa ja kipeä, silmät punaiset ja kutiaa, nenä aivan tukossa, hengittelen suunkautta vain.

Onhan täällä sitten muitakin kärsijöitä :/ On kyllä rasittava vaiva, toivotaan että pian helpottaisi ja päästäis nauttimaan kunnolla keväästä ja kesästä :)

mua oikein hirvittää kuinka pahaksi voi oireet mennä, kun mä oon raskaana, onneksi juuri alkoi toinen kolmannes, ettei enää oo eka kolmannes, jos lääkkeet joudun aloittamaan. Ouluseudulla asun, ja silmiä hiukan alkanut kirvellä. Mutta mä en tiedä miten vielä ei ole kunnon oireita tullut.. Pelolla odotan, sillä edellinen raskausaika oli juuri samaan aikaan, ja oireet oli kamalat, ja jouduin syömään allergialääkkeitä alusta asti, eikä ihan yksi valmiste riittänyt mun oireisiin. Toivon, että tällä kertaa jostain syystä raskaus estäisi pahoja oireita.. vaikka viimeksi niin ei käynyt. paha jos ei voi mitä tahansa allergialääkkeitä käyttää, ja jos oireet menee kovinkin pahaksi. jännittävää nähdä millainen siitepölykausi tänne tulee, etelän kuulumisten perusteella ei hyvältä vaikuta.

Yhteistyössä