Siitä kun mies syö lapsen vanukkaat ja muut

  • Viestiketjun aloittaja vanukasta
  • Ensimmäinen viesti
Huutelen puskista
Kyllä sillä ukollas täytyy jotain häikkää olla syömisensä kanssa. Jumalauta yöllä salaa tyhjentää koko jääkaapin, ei ole normaalia. Joku ahmimishäiriö. Minä en jaksaisi katsella tuollaista. Jos on sovittu, että tehdään tänään lasagne valmiiksi huomista varten ja ukko pää punaisena ähtäisi sen yöllä naamaansa, taitaisin harkita eroa. Etenkin, jos käytös on ihan jatkuvaa eikä muutosta luvassa. Johan tuosta kärsivät lapsetkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Gaijin ja papero
iu
Hyvä tavaton, tällaisen ongelman olemassaoloa en ollut tullut edes kuvitelleeksi. :O

En tiedä miten reagoisin moiseen, niin äärimmäisen kummalliselta tuntuu. (Ja vielä käsittämättömän yleistäkin näyttää olevan?)
 
oikea avn vanukas aloittaja
ole pakko olla edes herkkuja, ihan ruokain menee. Jos jääkaapissa on illalla tehty vuoallinen lasagnea joka on seuraavan päivän ruuaksi tarkoitettu, syö sen yöllä. Kaiken. Sen lisäksi juo maidot, mehut, kaikki.

Lapsen synttärikakunkin oli yöllä syönyt melkein kokonaan, kun se oli tehty valmiiksi edellisenä päivänä että ehtii mehustua. "Voithan sä tehdä uuden kakun vielä tänään.

Uskomatonta paskaa tämän ketjun aloittaja.
 
Kysyin mieheltäni
Ja hän kommentoi, että mitä sille asialle voi enää tehdä, kun olet mennyt mukaan miehesi harrastamaan peliin. Sitten hän neuvoi ostamaan vihanneksia, koska arvelee, ettei mies syö niitä, porkkanoita ja tomaatteja, ym.
 
Mulle et ala.
Meillä kävi niin, että kun kerran ihan viattomasti läksimme yhdessä kauppaan, olimme lapseton pari ja kumpikin ansiotyössä, otin hyllystä sen hernepurkin, jonka halusin syödä. Järkytykseni oli melkoinen, kun takaani ilmestyi käsi, joka tarttui MINUN HERNEPURKKIINI JA LAITTOI SEN TAKAISIN HYLLYYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja antoi minulle jonkin minkä-lie purkin ja kehtasi sanoa sen olevan halvempi. Sen jälkeen en enää koskaan mennyt miehen kanssa kauppaan. Siitä lähtien, kun meille tuli lapsi, mies on sekä ostanut kaiken taloudessa syötävän ruuan että valmistanut kaikki ateriat.
 

Yhteistyössä