Siitä suolistopöpöstä... Ken tietäis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Mitäs oireita siihen kuuluu? Voiko se tulla joka antibiootista? Ja mikähän sen pöpön nimi on, että voisin vaikka googlata, tai jos jollain olis linkkiä.

Mulla on vatta tosi löysällä kun on toi Dalacin-kuuri. Meinasin vaan että pitääkö tässä huolestua, vai lieneekö pelkkää antibioottiripulia... Gefilus-tuotteita olen syönyt, esim jogurttia + piimää, ja kyllähän se hieman helpottaa, mutta... :ashamed:

Ei se yleensä tule yhdestä antibioottikuurista. Mä oon syöny n. 5 kuuria vuodessa parin vuoden ajan ja nyt multa löytyi se. Pidät vaan huolta että syöt maitohappoja pitkään antibioottien jälkeenkin, ainaski muutaman kuukauden.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Ei se yleensä tule yhdestä antibioottikuurista. Mä oon syöny n. 5 kuuria vuodessa parin vuoden ajan ja nyt multa löytyi se. Pidät vaan huolta että syöt maitohappoja pitkään antibioottien jälkeenkin, ainaski muutaman kuukauden.

Ok, kiitos vinkistä. Mulla luultavasti tulee alkamaan toinenkin kuuri kun huomenna poistavat hampaan.. Eikös noi Gefilus-tuotteet ole just passelia antibioottien kanssa?

Joo, gefilusta peliin. Sit jotain ihan maitohappokapselia tai tablettia kannattaa kans popsia. Sit se että ei syö mitään kauheeta hiilarimättöö ihan tolkuttomasti, mulla ei oo vielä tarkkoja ruokavalio-ohjeita kun vasta todettiin mutta tää oli lääkärin tärkein neuvo.

Ja sitten se että kannattaako sitä antibioottikuuria syödä hampaan poistoon? Jos vaikka viisuri poistetaan yläleuasta, siihen ei tarvitse antibiootteja. Ja jos on helppo tapaus, ei tarvitse alahampaan poistoonkaan.

Yhteistyössä