Siitä kamalasta onnettomuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suru puserossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suru puserossa

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1388063

ihan hirveää että kaksi lastakin kuollut. :'(

olikohan siinä nyt koko perhe kyydissä vai jäiköhän jonnekin orpoja...

Onhan se hirveää. Mutta maailmassa on koko ajan suurempiakin tragedioita menossa. En halua väheksyä kenenkään surua, mutta palstatilaa kaipaisi moni muukin juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
Onhan se hirveää. Mutta maailmassa on koko ajan suurempiakin tragedioita menossa. En halua väheksyä kenenkään surua, mutta palstatilaa kaipaisi moni muukin juttu.

no aikamoista väheksymistä, kun eihän täällä mistään järkyttävämmistä jutuista puhuta kuin jostain tyhjänpäiväisistä "mies hukassa", "kamala kaveri" "polttarit mönkään", "mitä ostais", "ketä panis".... ja sitä rataa!

Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:

no aikamoista väheksymistä, kun eihän täällä mistään järkyttävämmistä jutuista puhuta kuin jostain tyhjänpäiväisistä "mies hukassa", "kamala kaveri" "polttarit mönkään", "mitä ostais", "ketä panis".... ja sitä rataa!

Keskusteluahan se on, jos tyhjän päiväisistä puhutaan. Eikä siinä mitään pahaa. Saa raskaammistakin aiheista asiallisesti keskustella. Perheen tai tuttavan menetys on aina sen kokijalle maailman suurin asia, jota en todellakaan väheksy.

Mutta joka tapauksessa on muitakin asioita, jotka kaipaisivat uutisointia. Sitä tarkoitin. Aina vain tragedia myy, kun se tapahtuu kotinurkilla. Se oli pointtini. Siis iltapäivälehdistöä vastaan.

KÄsittääkseni paltalla on omasta takaa palstapoliisit... :whistle:

tarviiko näistä kamalista asioista jotka tuntuu niin monia itkettävän,tehdä aina kymmeniä uusia avauksia? kun tässäkään avauksessa nyt ei mitäään uutta tullu esille...
tämä mua täällä palstalla aina ihmetyttää kun pitää samasta asiasta tehä niin monia avauksia,eikö tuonki itkuhymiön olis voinu laittaa jonku toisen ketjun jatkoksi...
anteeksi nyt vaan,ei tarkotus ollu sanoa mitenkän pahasti,kunhan ääneen ihmettelen tätä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:

KÄsittääkseni paltalla on omasta takaa palstapoliisit... :whistle:

Siis lehdistön palstatilaa. Meillähän tätä bittiavaruutta riittää jauhaa ihan mitä mielimme :D

Taas näitä pässinpäitä jotka hymistelee omaa paremmuuttaan tuon kaltaisilla lausunnoillaan! Hyvänen aika, oletko edes ihminen tuolla totaalisella empatiakyvyn puutteellasi??? Siitä vain, toimittajaksi opiskelemaan ja maailmaa parantamaan näppärillä ajatuksillasi. Tsiisus!

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
tarviiko näistä kamalista asioista jotka tuntuu niin monia itkettävän,tehdä aina kymmeniä uusia avauksia? kun tässäkään avauksessa nyt ei mitäään uutta tullu esille...
tämä mua täällä palstalla aina ihmetyttää kun pitää samasta asiasta tehä niin monia avauksia,eikö tuonki itkuhymiön olis voinu laittaa jonku toisen ketjun jatkoksi...
anteeksi nyt vaan,ei tarkotus ollu sanoa mitenkän pahasti,kunhan ääneen ihmettelen tätä...

Minä olen joskus samaa kirjoittanut, sain saavillisen sontaa niskaani. ihmiset järkyttyvät järkyttävistä aiheista ja sen enmpää miettimättä tulevat palstalle siitä kirjoittamaan. Ymmärrän kyllä tuon. =)

..
tämä mua täällä palstalla aina ihmetyttää kun pitää samasta asiasta tehä niin monia avauksia,eikö tuonki itkuhymiön olis voinu laittaa jonku toisen ketjun jatkoksi....

Täällä varmaan on aika paljon ihmisiä eri aikaan. Että väkisinkin tulee paljon avauksia päivän polttavista asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Minä olen joskus samaa kirjoittanut, sain saavillisen sontaa niskaani. ihmiset järkyttyvät järkyttävistä aiheista ja sen enmpää miettimättä tulevat palstalle siitä kirjoittamaan. Ymmärrän kyllä tuon. =)

Ei aina tule selattua sivua loppuun (puhumattakaan sivuja taaksepäin) että onko joku ehtiny tehdä alotuksen...

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
..
tämä mua täällä palstalla aina ihmetyttää kun pitää samasta asiasta tehä niin monia avauksia,eikö tuonki itkuhymiön olis voinu laittaa jonku toisen ketjun jatkoksi....

Täällä varmaan on aika paljon ihmisiä eri aikaan. Että väkisinkin tulee paljon avauksia päivän polttavista asioista.

niin no,joo...ei mun ollu tarkotus mitään pahaa tolla tarkottaa.
ite käytän hakua tai selaan pari sivua taaksepäin jos jotain mullistavaa on sattunu,yleensä aika helposti löytää jonku ketjun johon voi sen :'( merkin laittaa avaamatta uutta ketjua samasta asiasta... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Angry:

Taas näitä pässinpäitä jotka hymistelee omaa paremmuuttaan tuon kaltaisilla lausunnoillaan! Hyvänen aika, oletko edes ihminen tuolla totaalisella empatiakyvyn puutteellasi??? Siitä vain, toimittajaksi opiskelemaan ja maailmaa parantamaan näppärillä ajatuksillasi. Tsiisus!

"Empatiakyvyn puutteella"? No, jos noin sen haluat tulkita, vaikka en ymmärrä, miten oletettu empatian puutteeni vaikuttaa haluuni tai haluttomuuteeni ryhtyä journalistiksi?

*ja kyllä minä empatiaan kykenen, jos luit muut viestini, luultavasti löysit ajatuksen ytimen niistä*

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja hei linkittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja surullista:
http://www.youtube.com/watch?v=c1N8FSQENUU

Tota...lesboko siellä kuoli vai miks tässä on linkitettynä laulu lesborakkaudesta?? :-0

kuka tuon linkitti. väärä linkki.

Miksi väärä? Kaunis kappalehan tuo on :/

Ja liittyy tähän traagiseen tapahtumaan miten?

Yhteistyössä