siistiä on kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ciamond
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

ciamond

Vieras
tuntuu että kaikki mahdolliset ehkäisy menetelmät on läpi käyty ja mikään ei passaa sen verran että sitä jaksais sietää. jäljelle jäävä menetelmä esim sterilisaatio on pikkusen liian radikaali teko tässä vaiheessa kun vielä lapsiakin toivotaan ehkä jo parin vuoden kuluttua ja ehtonakin sterilisaatioon olis että mies menis siihen(ja hänestä kun ei ruunaa tehä, huoh). itse olen liian pelokas tuollaisiin juttuihin. ennen harrastettiin seksiä aina kun vaan oli mahdollista nykyään hyvä jos edes kerran parin kk välein...

tuntuu että kaikki mahdolliset ehkäisy menetelmät on läpi käyty ja mikään ei passaa sen verran että sitä jaksais sietää. jäljelle jäävä menetelmä esim sterilisaatio on pikkusen liian radikaali teko tässä vaiheessa kun vielä lapsiakin toivotaan ehkä jo parin vuoden kuluttua ja ehtonakin sterilisaatioon olis että mies menis siihen(ja hänestä kun ei ruunaa tehä, huoh). itse olen liian pelokas tuollaisiin juttuihin. ennen harrastettiin seksiä aina kun vaan oli mahdollista nykyään hyvä jos edes kerran parin kk välein...

Jos olet selvinnyt hengissä synnytyksestä, niin selviit yhdestä sterilisaatiostakin, että sen takia ei ainakaan tarvi jättää tekemättä. Tietty kun haluaa lisää lapsia niin eihän sitä siinä vaiheessa tehdä... Ootko ihan oikeesti kaikki mahdolliset kokeillut?

ye-pillerit,rengas,laastari kielletty aura migreenin takia. Minipilleri cerazette kokeiltu ja pahensi myös migreeniä sitten tuli hormonikierukka ja siitäkään migreeni ei tykänny ja kierukan kans oli kokoajan vuotoa ja tulehduksia. Kondomit hinkkaa limakalvot rikki(liukuvoide ja lateksittomat kumit on). Ehkäisypuikot polttelee ja kirvelee. Kuparikierukkaa en edes lähde kokeilemaan runsaitten ja kipeitten kuukautisten takia.

Yhteistyössä