Siisti kaveri tulossa kylään vähemmän siistiin kotiini...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ounou"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Ounou"

Vieras
Onko tyhmää stressata kun kaverini lapsineen tulee tänään kylään ja niiden koti on AINA yli-inhimillisen siisti ja kaikki tavarat paikallaan ym ja mun koti... No mun mielestä ihan normaali lapsiperheen koti eli ei ihan niin steriili kuin heillä... Nyt kaduttaa et ees kutsuin heidät kun saan paniikissa jynssätä paikkoja!!! Niillä ei ees lelut loju ympäriinsä toisin kuin meillä.. Meillä siis on ihan perussiistiä kyllä mutta tän kyseisen kaverin kohdalla aina paineet nousee kun se tulee kylään.

Anna olla! Eiköhän kaveris tiedä teijän kodin (kai?). Jos ei sotkua kestä, niin ei varmasti edes tulis käymään. Ja monesti on niin, että itse huomaa "sotkun", mutta vieraat ei näe mitään :)

Itse olen juuri tuollainen jolla on "yli-inhimillisen" siistiä ja voin vakuuttaa ettei minua ainakaan häiritse MUIDEN kotona olevat sotkut saatika jos muilla ei ole yhtä puunattua. Aina kun menen jonnekin kylään niin ensimmäisenä kuulen "sori kun täällä on vähän sotkuista ym." ja en edes kiinnitä huomiota muiden "sotkuihin".
Ja samoin olen aina sanonut vieraille että meillä saa olla kuin kotonaan; ei tarvitse istua kädet ristissä sohvalla ja pelätä sotkevansa, siivoan sitten vieraiden jälkeen jos siivottavaa on.

Yhteistyössä