Siis voiko ovistestiä käyttää raskaustestinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tulentyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tulentyttö

Aktiivinen jäsen
31.10.2007
1 328
0
36
Oikeesti :o ?
Sen tiedän et oviksessa ja raskaana ollessa ne hormoonit on samankaltaiset, mut silti?
Ja kuinka monta päivää oviksesta voi ovistestillä voi saada plussan?

Alko mielenkiinto heräämään, kun mitäs nyt palstalla oli aiheesta puhetta, mutta sieltä nyt ei oikein saa asiallisia vastauksia :/

tekis mieli kokeilla, mut on vasta niin vähän aikaa oviksesta 6-7 päivää ettei ees taitas näkyä, mutta kun toisella puolella sanottiin et ovistesti ois herkempi kuin herkinkään raskaustesti, eli kertokaahan nyt tyhmälle miten asia oikeesti on! :D

Mulla ei ainakaan ovisteti näyttänyt heti, raskaustesti siis aiemmin. Ovistestiinkin tuli kyllä viivat sitten myöhemmin ja paksut tulikin, mutta tämä siis joskus rv 6 paikkeilla.

Aiheesta on tehty ihan "tutkimustakin":

http://www.peeonastick.com/opkhpt.html

Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Oikeesti :o ?
Sen tiedän et oviksessa ja raskaana ollessa ne hormoonit on samankaltaiset, mut silti?
Ja kuinka monta päivää oviksesta voi ovistestillä voi saada plussan?

Alko mielenkiinto heräämään, kun mitäs nyt palstalla oli aiheesta puhetta, mutta sieltä nyt ei oikein saa asiallisia vastauksia :/

tekis mieli kokeilla, mut on vasta niin vähän aikaa oviksesta 6-7 päivää ettei ees taitas näkyä, mutta kun toisella puolella sanottiin et ovistesti ois herkempi kuin herkinkään raskaustesti, eli kertokaahan nyt tyhmälle miten asia oikeesti on! :D

Minullakin kiinnostaa tuo asia... :attn:

oviksesta 5-7vrkn kuluttua tuli ovistestiin haamu, mikä vahvistui 8vrk oviksesta tuli hailukka haamu myös raskaustestiinkin.
Kaikki sujui hyvin rv 12 asti, sikiö kuitenki kuoli kohtuun rv12-13 aikana, ja nyt siis taas olen haaveilupuolella. :ashamed:

Rva Pikkumyy

Ovistestit kahta viivaa,mutta samaan aikaan kuin tuli ekat haamut raskaustestiinkin.Testasin ihan huvikseni positiivisen raskaustestin tehtyäni jäljelle jääneillä ovistesteillä,koska silloinkin oli palstalla tästä puhe.Nyt tuolla ulkona tuhisee 7kk ikäinen kuopuksemme,tyttö :heart: Mutta en nyt kyllä pelkkään ovistestin tulokseen luottaisi jos raskautta toivoisin :whistle: Tai jos näin on niin saatampa itsekkin olla TAAS raskaana.Sillä ihan huvikseni testailin ovistestillä äsken että josko olis ekat ovikset käsillä, ku menkkoja ei ole kuulunut synnytyksen jälkeen ja kumma olo on alamassussa......hmmmmmmmm....haalea viiva tuli ovistestiin mikä tarkoittaisi sitä että ainakaan varsinaisen ovulaatio ei ole juuri nyt käsillä....

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
oviksesta 5-7vrkn kuluttua tuli ovistestiin haamu, mikä vahvistui 8vrk oviksesta tuli hailukka haamu myös raskaustestiinkin.
Kaikki sujui hyvin rv 12 asti, sikiö kuitenki kuoli kohtuun rv12-13 aikana, ja nyt siis taas olen haaveilupuolella. :ashamed:

Rva Pikkumyy

Voi, olen pahoillani :'( :hug:

Mä tässä yritän sitkeillä kun mulla on vasta 6-7päivää oviksesta ja tekis niin mieli jollain kokeilla :ashamed: vaikka tietää et ei välttis näy vielä, mut sun tarinasi sai mut nyt vähän hullulle päälle :whistle:
Millä ovistesteillä teit noin aikasin haamun?

Babyplussan, ja kyllä se haamu taisi olla 7vrk oviksesta, muistaakseni kokeilin jo 5 vrk siitä ja silloin ei mitään tullut!

Toivotaan parasta, että plussaa näyttävät niin ovistestit kuin raskaustestitkin!
Tällä erää en ole vielä ovista kokeillut kun keskenmenosta vasta 12vrk, ei varmaan näy vielä.

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Myy, älä sano ettei näy! Joillain tulee ilmeisesti tosi nopeasti ovis km:n jälkeen! Voi kai tulla ihan silloin kun normaalikierrossakin tulisi.

Ite tosin testasin ekan kerran 12 päivää tyhjennyksen jälkeen eikä näkynyt mitään. Sitten aloin metsästämään sitä päivittäin kp 19, mutta ei ole vieläkään näkynyt enkä oo jaksanut enää tikkuja tuhlailla kun yritys aloitetaan kuitenkin vasta ensi kierrossa.

Ajattelin huomisaamuna eka kerran tikuttaa ovsta, kun tänään oli migreeniä ja jotenkin muutoinkin sellainen olo, että ovis voi olla? Kerron huomenna, mitä näytti! :D
Tosin tämä kierto km:n jälkeen ollaan kortsujen varassa, ennen menkkoja! :laugh: Aika huvittavaa tuo niiden kanssa pelleily(siis kortsujen) Onneksi se ei ole ikuista! :heart:
Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Tikutin ovista tänä aamuna km:stä 13-14vrk ja kyllä tuli viiva kontrolliviivan viereen. Päättelinkin migreenistä jo eilen, että ovis on lähellä, huomenna jatkan jos on jo vahvistunut. Tämä kierto menee tosin menkkoja vain odotellessa, mutta sitten taas "tositoimiin" :heart:

Yhteistyössä