Siis voi viturallaa tota pojan opettajaa,nyt alkaa jo keittämään

• Viestiketjun aloittaja erittäin hitaan lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti
erittäin hitaan lapsen äiti
Joka ihme pilkunviilauksesta on tullut viestiä kotiin, joskus ottaa liikaa ruokaa, joskus pyörii penkillään.
Ja nyt, ihan uskomatonta.

"Poikasi olisi hyvä pukea nopeammin, hän on aina viimeinen. Välitunnille mennään reippaasti"

Ihan_niinkuin_se_olisi_minun_vallassani.
Tuo lapsi on hidas, aina ollut ja tulee olemaan. Vaikka minä juoksisin kolme kertaa sen ympäri, heittäisin kädet ylös ja kirkuisin korkealta ja kovaa, se ei muutu nopeammaksi.

Vituttaa tuo pilkunviilaus!!!!!!!!!!!!!
Kyllä minullakin menee hermo tuohon taivasteluun ja siihen että ruokaa pupelletaan tunti. Mutta, minä_en_mahda_sille_mitään.
Jos mahtaisin, se olisi jo nopeampi.

Grrrrrrrrrr.

grrr
joo toi huonoihin asioihin takertuminen, on niin ärsyttävää!!! mulla on kans kokemusta tollasesta ja ainut mitä tämän tyyppisellä palautteella ainakin meidän kohdalla saatiin aikaan oli että äidin (minun) hermot vaan kiristy

ap
Hitaudesta on ennenkin tullut palautetta, ja olen vain kuitannut asian sanomalla että tiedän, se on hidas. Muutenkin sen opettajan kanssa olen ollut tukkanuottasilla, tää opettaja tuntuu koko ajan oikein hengittävän pojan niskaan.

Minä tiedän että se on ärsyttävää kun tämä taivaanrannanmaalari vain tupeksii, mutta sille ei mitään mahda. Ei kukaan. Toivon vaan et viimestään armeija opettaa, ettei mun tartte sitten vielä kolmikymppiselle huudella

"Nyt hanskat käteen, kengät jalkaan. Älä ala leikkimään, toimintaa. Nyt kengät jalkaan. Ei, ei aleta leikkimään. Pistä kenkä jalkaan. Älä tee mitään muuta"

Ja odotetaan, ja odotetaan :D :D

Minkä ikäinen lapsi?
meillä tuo 6v kanssa sellainen haaveilija. Pari vuotta sitten oli kuulemma kaikkien aikojen hitain syöjä mitä 20v hoitajana ollut hoitsu on koskaan nähnyt, mutta kita-ja nielurisa leikkauksen jälkeen poika rupesi syömään. Lääkäri sanoi ettei edes pystyisi stömään nopeasti oli niin isot risat.

Pukeutumiseen ei varmaan oikein mikään auta on välillä mahdottoman hidas.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Minkä ikäinen lapsi?
meillä tuo 6v kanssa sellainen haaveilija. Pari vuotta sitten oli kuulemma kaikkien aikojen hitain syöjä mitä 20v hoitajana ollut hoitsu on koskaan nähnyt, mutta kita-ja nielurisa leikkauksen jälkeen poika rupesi syömään. Lääkäri sanoi ettei edes pystyisi stömään nopeasti oli niin isot risat.

Pukeutumiseen ei varmaan oikein mikään auta on välillä mahdottoman hidas.
Seiska vee. Ja se syöminen on kyllä joskus ihan hillitöntä :D
Mun kaveritki välillä veistää huumoria pojan haaveilusta.
Miinuspuolena vaan se, että jos meillä on kiire, ei tule mistään mitään :(

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
"ärsyttävä taivaanrannanmaalari" saattaa olla addi.
Addi?
Ei sillä ole ADHD.ta. Sen keskittymiskyky on ilmiömäinen. Se saattaa näpertää kengännauhoja vaikka puoli tuntia. Taivuttelee eri asentoihin ja kulmiin ja hämmästelee sitä :D :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Addi?
Ei sillä ole ADHD.ta. Sen keskittymiskyky on ilmiömäinen. Se saattaa näpertää kengännauhoja vaikka puoli tuntia. Taivuttelee eri asentoihin ja kulmiin ja hämmästelee sitä :D :D
Joo, ei adhd mutta ehkä add. Ne nimenomaan on tommosia. Vois se tietty muutenkin olla hidas... Mutta mä olin tommonen, eikä mulla ole mitään diagnoosia, mutta netissä tehtävien testien mukaan toi add ois aika todennäköinen mulla.

Mä saatan piirtää monta tuntia ja unohtaa vaikka syödä. Koulusta tulin 200 metrin matkaa aina muutaman tunnin, mielestäni tulin suoraan kotiin. Olin aina kaikessa vika.

ap
Addi?
Joo, ei adhd mutta ehkä add. Ne nimenomaan on tommosia. Vois se tietty muutenkin olla hidas... Mutta mä olin tommonen, eikä mulla ole mitään diagnoosia, mutta netissä tehtävien testien mukaan toi add ois aika todennäköinen mulla.

Mä saatan piirtää monta tuntia ja unohtaa vaikka syödä. Koulusta tulin 200 metrin matkaa aina muutaman tunnin, mielestäni tulin suoraan kotiin. Olin aina kaikessa vika.
Aijaaha, enpä ole koskaan kuullutkaan....
Pitää ottaa google käyttöön.

Hmm, erikoista on se että se valittaa sulle siitä mitä tapahtuu kuitenkin koulussa. Yhtä lailla sen opettajan pitäs saada lapsella hippulat vinkumaan, sinä et varmaan kotoa/töistä käsin paljoo voi toista hoputella.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Hmm, erikoista on se että se valittaa sulle siitä mitä tapahtuu kuitenkin koulussa. Yhtä lailla sen opettajan pitäs saada lapsella hippulat vinkumaan, sinä et varmaan kotoa/töistä käsin paljoo voi toista hoputella.
Sepä se. Minä en todellakaan siihen mitään mahda, vaikka olisin vieressä seisomassa.
Se opettaja on koko ajan valittanut ihan kaikesta koulussa tapahtuneesta.
Joskus tuntuu että eikö aikuinen ihminen saa itse mitään rotia mihinkään.

akka
Se on sitä kun normiopet ei pysty käsittelemään erilaisuutta. Kaikkien pitäisi olla samasta muotista valettuja jos opet sais päättää.

Mutta siis, jos lapsi on hidas niin se on! Jonkunhan se on oltava se hitain.

Addi?

Meillä yks tällänen tyttö joka on mahdollinen add, se on käynyt tutkimuksissa, mutta diagnoosia ei ole. On pärjätty sen kanssa ilman, onneks on ihana tarha ja koulu tällä kylällä, asiat hoituu puhumalla ja tyttö on saanut tarvitsemaansa opastusta ilman diagnoosia.

Yhteistyössä