Siis voi jumalauta mitä anoppi päästi suustaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuuulis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tuuulis

Jäsen
20.02.2009
371
0
16
Mulla molemmat lapset ollu yli 4kg syntyessään.
Äsken anoppi soitti et mieen veljelle syntyny poika, joka painanu vaan 3kg. samoten miehen siskon poika painoi n.3kg.
Anoppi siinä sitten mietti et miks mun lapset on niin isoja ollu ja totes:" No, toivottavasti sun seuraava lapsi syntyy keskosena, ettei ois niin iso."
Olin ihan et mitä vit... :o

Sanoin et mitäs se haittaa jos onkin vähän suurempi, ni anoppi siihen:" Nokun ne näyttää sitten niin lihavilta heti vauvana jos on isoja.." :kieh:

Sanoin vaan et mun pitää nyt mennä, etten ois alkanut avautumaan kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Mulla molemmat lapset ollu yli 4kg syntyessään.
Äsken anoppi soitti et mieen veljelle syntyny poika, joka painanu vaan 3kg. samoten miehen siskon poika painoi n.3kg.
Anoppi siinä sitten mietti et miks mun lapset on niin isoja ollu ja totes:" No, toivottavasti sun seuraava lapsi syntyy keskosena, ettei ois niin iso."
Olin ihan et mitä vit... :o

Sanoin et mitäs se haittaa jos onkin vähän suurempi, ni anoppi siihen:" Nokun ne näyttää sitten niin lihavilta heti vauvana jos on isoja.." :kieh:

Sanoin vaan et mun pitää nyt mennä, etten ois alkanut avautumaan kunnolla.

just!! Ei oo ihan kaikki muumit laaksossa sun anopilla ei!!!!

:D Hahahaa!!! Sulla taitaa olla yhtä mukava ja ajatteleva anopi kuin mulla! Suusta oikeen ryöpsähtelee sammakoita minkä kerkee, eikä edes ite tajua kuinka älyttömiä asioita päästelee!

:$ Anopit on parhaita :headwall:

..ihan pakko nyt heittää tähän väliin.. että jos sulle tulis vaikka parempi mieli..

Että kun ilmotettiin anopille, että meille on esikoinen tulossa.. niin anoppi sitten ilme kirkastuneena toteaa pojalleen.. että:
"Ihanaa! Minä jo niin pelkäsin, että sinusta on tullu kyvytön.. ku niin pitkään jouvvuit olemaan iliman."

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja aaargh:
Miten jollain voi tulla tuollaista tekstiä kun sun anopilla..? Toivottavasti sun anoppi ei normaalisti oo noin inhottava!

No valitettavasti on. Kun alotettiin kuopuksen kans kiinteiden syönti, se varoitteli syöttämästä liikaa, ettei vaan pääse lihomaan kun on valmiiks jo nuin iso.. :/

..ihan pakko nyt heittää tähän väliin.. että jos sulle tulis vaikka parempi mieli..

Että kun ilmotettiin anopille, että meille on esikoinen tulossa.. niin anoppi sitten ilme kirkastuneena toteaa pojalleen.. että:
"Ihanaa! Minä jo niin pelkäsin, että sinusta on tullu kyvytön.. ku niin pitkään jouvvuit olemaan iliman."

:D
Multa anoppi kysy:" Mitäpä aiot asialle tehä?" kun kerrottiin et ootetaan vauvaa.. :whistle:

joskus niiltä anopeilta vaan tuntuu irtoovan. Omani tuli sairaalaan synnytyksen jälkeen vauvaa kattoon ja heitti vitsin... Jäikö sulla toinen vielä sinne mahaan. Mua kiukuttaa toi vieläkin... Miten itekin nainen ja synnyttänyt voi sanoo noin, kun tietää miten herkkis tilassa sitä synnytyksen jälkeen vielä on.

Multa anoppi kysy:" Mitäpä aiot asialle tehä?" kun kerrottiin et ootetaan vauvaa.. :whistle:

:flower: Kyllä tää ny melekolailla tasoihin meni :laugh:

..onko teillä miten lämpimät välit noin niinku muuten? :D

Whaat!?! :O No iyh mikä anoppi, miettiny moisia. :D YÖK!

No mitäs väliä sillä on minkä painoisia vauvoja anoppi haluaa. Pääasiahan on se, että ne kelpaa teille sen kokoisina, kun ovat.
Mua rupesi jostain syystä naurattamaan tää juttu. Aika erikoinen anoppi sulla kyllä on:)

Hui! Mun anoppi ei päästele moisia suustaan, ja silti mulla on väliin pinna kireellä sen kanssa... Joten tuollaisen kanssa en kyllä tietäisi mitä tekisin! :/ Minkä kokoinen anoppi itse muuten on? Olisko huomautettavaa jossain kohtaa.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:

:flower: Kyllä tää ny melekolailla tasoihin meni :laugh:

..onko teillä miten lämpimät välit noin niinku muuten? :D

Ihan ok välit. Sattuneista syistä en hirveesti viihdy anoppilassa, mutta nähdään kuitenkin sillon tällön.
Mun anoppi on ollu aina kauheen kova arvostelemaan ihmisiä ja sanomaan ennen kun ajattelee..
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos periaatteella pärjää aika pitkälle..
Vaikka välillä tekis mieli sanoo ja pahasti.. Ja oon joskus sanonukki.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
joskus niiltä anopeilta vaan tuntuu irtoovan. Omani tuli sairaalaan synnytyksen jälkeen vauvaa kattoon ja heitti vitsin... Jäikö sulla toinen vielä sinne mahaan. Mua kiukuttaa toi vieläkin... Miten itekin nainen ja synnyttänyt voi sanoo noin, kun tietää miten herkkis tilassa sitä synnytyksen jälkeen vielä on.

Toi on niin törkeetä. Kato luulee olevansa kovinkin huumorintajuinen, vaikka äiti on siinä kipeä, mahalöllönä ja vaipat housuissa.

Voi helvata :kiäh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mitäpä jos vähän liikut raskausaikana ja katot mitä suuhus pistät niin ei tule noita ongelmia?

Tai ehkä kannattaisi tupakoida.

Joo, jeesus, mitä vinkkejä -halloooo, onks sun tunnelis valloo??- Nykyään vauvojen koko alkaa olla normaalisti siellä 4 kg:n hujakoilla. Ja kyllä varmaan perinnöllisyyskin jotenkin vaikuttaa asiaan ja viikko millä syntyy. Omalla kohdalla on salettiin yks yliaikanen, jonka alulle laiton ajankohta ei ollut kovin selkeä kun kk-kierrot oli 30-60vrk, joka sitten oli isompi kun vähän vaille 4viikkoa aiemmin syntyneet sisarensa.

murh näille kommenteille taas.

Alkuperäinen kirjoittaja olio:

Whaat!?! :O No iyh mikä anoppi, miettiny moisia. :D YÖK!

:D Eikö vaa. Ja onhan tälle toki mielettömät lääketieteelliset perusteetkin ;) Siis että toooodella aiheellinen pelko ;)

Mut ehkä se liitty siihen, kun mies on kuopus.. ja pienenä vallanki ollu aika sairaalloinen - astmaa, allergiaa jne.

Mut kyllä miä hekten aikaa kelasin, että tokkohan kuulin oikein :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja lk:
Hui! Mun anoppi ei päästele moisia suustaan, ja silti mulla on väliin pinna kireellä sen kanssa... Joten tuollaisen kanssa en kyllä tietäisi mitä tekisin! :/ Minkä kokoinen anoppi itse muuten on? Olisko huomautettavaa jossain kohtaa.. ;)

anoppi on 148cm pitkä ja painaa alle 50kg.. Pieni ja pirullinen. :saint:

Mun anoppi pelkää niin paljon sitä, että meille tuliskin kehitysvammainen lapsi, ettei oikein usko vieläkään, että lapsi on ihan tavallinen ja terve. Lapsi nyt 1,5 v ja vieläkin anoppi epäilee ja kyselee ja salaa mittailee lasta. Sillä on jotain "vanhan kansan" merkkejä kehitysvammoista mielessä, eli siis esim. tutkii tytön varpaiden pituutta jne., kun mun silmä välttää.

Anoppisi puhuu ihan höpöjä... Minulle syntyi muutama kuukausi sitten yli 4 kg vauva. Häntäkin on sanottu tosi isokokoiseksi ja ettei näytä edes vauvalta. Vauva hän on minulle sanoivat muut mitä tahansa. Tuntuu siltä, että ihan yleisestikin ihannoidaan pienikokoisia vauvoja ja jos syntyy yli 4 kg vauva, niin sitä ei edes pidetä vauvana eikä voi kutsua vauvaksi. Nuo anoppisi jutut voi mielestäni vetää toisesta korvasta ulos. Kurjaa vain lapsillesi, jos hänen puheensa näkyvät myös epätasa-arvoisuutena verrattuna muihin lapsenlapsiin.

Mä olisin varmaan revennyt tuossa tilanteessa.
Tuskin hänkään sitä nyt ihan tosissaan tarkoitti.

Mun anoppi on kertaalleen päästänyt sammakon, mikä on siis jäänyt mieleen. Esikoinen oli n.8kk kun kakkonen ilmoitti tulostaan, anoppi tokasin siihen "Nyt jo".. äitini taasen "Ihanaa" :whistle:

Yhteistyössä