Siis voi jessus, värkki synnytyksen jälkeen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi taivas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi taivas

Vieras
En sitte suosittele heti kurkkimaan alapäähän, saattaa tulla itsetuhoisia ajatuksia. Joo ja luonnollista hommaa toi synnytys, joopa joo. Että älkää uskoko ihan kaikkea mitä siitä synnytyksen ihanuudesta suolletaan.

Olen seurannut elämässäni lukuisia eläinten synnytyksiä, eikä niiden perät ihan tältä näytä, ei edes heti synnyksen jälkeen.

nimimerkillä; EMPÄ OIS USKONU!!

voin lohduttaa,et kyllä se ajan kanssa pikkasen paranee.. ei mulla entisen verosta tullu, mut ne mitkä näytti pullahtavan just ulos on painuneet jonnekin sisuksiin takas....

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Itse en toosaani uskaltanut pariin ekaan viikkoon kurkkia, mutta kun kurkkasin en mitään eroa entiseen huomannut, toisaalta tikkejä tuli vain muutama.

Mulla ekan jälkeen oli alku aivan hirvittävä näky ja toisen synnytyksen jälkeen heti ihan normin näkönen jos tikkejä ei lasketa :)

Kolme lasta olen vääntänyt ja värkki on ihan siisti ja oikean värkin näköinenkin. Ehkä ei ihan samanlainen kuin ennen lapsia, mutta mitäs väliä sillä on, vaihtelu virkistää! :D

No hei, se on vaan värkki! :D Ei sitä parane niin kovin pitkään tuijotella, pääasia että toimii. Kyllä se siitä hetken päästä paranee, entiselleen tuskin, mutta hyvä kakkosrömppä! :D

Yhteistyössä