siis voi itku

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
:'( h######i mä "kuolen" tähän stressiin, siis vauva ei viihdy yhtään vaunuissa nukkuu n2-10min kerralla päiväunia maks ollut 30min,ja sen nukkuu yhteensä päivässä,ei viihdy juurikaan vaunuissa,eikä kovin kauaa ilman syliä. sitten on tuo vanhempi lapsi. ruuanlaitto,tiskaus,pyykki show,siivous. millä ajalla? missä välissä?

just kävin kaupas näitten kanssa,matkan takas työnsin rattaita ja kannoin vauvaa sylissä(muu ei lopettanut huutoa),stressaavaa,rasittavaa.

voi prkle kun ois se mies kotona niin elämästä vois nauttiakkin edes hetkittäin,kun ei ois niin hankalaa. tekis mieli kömpii peiton alle ja olla koko päivä siellä vaan ei,nyt täytyy keksiä keino tiskata vauvan kanssa että saa ruokaa

just kävin kaupas näitten kanssa,matkan takas työnsin rattaita ja kannoin vauvaa sylissä(muu ei lopettanut huutoa),stressaavaa,rasittavaa.

[/quote]

Meilklä oli myös tuollaista. Vauva kainalossa ja muut kaksostenrattaissa. Ei varmaan lohduta, mutta tuosta kuopuksesta kehittyi sitten meidän lapsista paras nukkuja. Että tulee niitä uusia vaiheita. Noh, tiedän että ei nyt niin lohduta, kun haluais nukkumaan NYT, ei huomenna tai ensi kuussa.

Ps. Ne sotkut odottelee parempia aikoja. Raivaa pahimmat kun joku tulee käymään ja pitämään vauvaa sylissä.

emo
hengitä, älä stressaa. kyllä se vanhempi mukula pärjää joskus välipalallaki. tiskit voi hoitaa sitten kun mies on kotona. ei joka paikkaan tarvitse revetä. mene vaavin kanssa peiton alle lepäämään ja ota isompi mukaan, jos ei viihdy niin älä kerro kellekkään ja laita videot pyörimään. saat ainaki hetken tauon. ja jos vauva sattuu nukahtamaan ja itse jaksaa niin hiippaile sit touhuamaan. kyllä se siitä :)

:(
rintareppu löytyis, se vaan toi kohta 6kg,ja 60cm mötikkä ku tulee just tohon käsien väliin niin ei sitä tiskata ainakaan kun ei pysty käyttää molempia käsiä kunnol. mistä mä nopeinten saan/löydän kantoliinan? ja minkälainen on helpoin käyttää? mies tulee ehkä n1kk päästä että pakko saada tehtyy jotain. omista läheisistäni ei oo nyt apua kun kaikki on kipeitä(ei kiitos vielä ripulia tai flunssaa tähän päälle). kiitos vastanneille,älkää vähän jo rauhottuu,mä jotenkin stressaannun kun ns.langat ei pysy mun käsissä(niin ne on vauvan käsissä tällä hetkellä),voi mies minkä teki ku sairastu :'(

Yhteistyössä