Jaha, nähtävästi siinä vaiheessa kun muutin kotoa (tästä aikaa siis kohta 15 v), jätin jälkeeni vanhoja päiväkirjoja ja vihkoja joissa on minun kirjoittamiani novelleja (osa todella henkilökohtaisia). En sitä itse tiennyt, luulin heittäneeni kaiken roskiin aikoinaan, mutta nähtävästi ei. Pari vuotta sitten äiti löysi noista osan ja LUKI NE! Ihan ilman lupaa. Loukkaannuin tuosta todella verisesti, pidin äidille kunnon saarnan toisten henkilökohtaisten papereiden lukemisesta ja äiti pyysi anteeksi ja lupasi että ei tee sitä toista.
Vaan mitenkä kävi? Nyt äiti oli löytänyt jostain vielä lisää minun kirjoituksiani (en tajua ollenkaan miten niitä on tuonne jäänyt) , ja tietenkin lukenut ne. Vielä ihan suoraan sanoi että oli lukenut ne ja kehui :headwall: Eikä muka nyt ollenkaan tajua miksi olen suuttunut. Ihan kuin en olisi jo teinivuosina oltaisi tapeltu kymmeniä kertoja siitä että äiti luki ilman lupaani minun kirjoituksiani! :headwall:
Vaan mitenkä kävi? Nyt äiti oli löytänyt jostain vielä lisää minun kirjoituksiani (en tajua ollenkaan miten niitä on tuonne jäänyt) , ja tietenkin lukenut ne. Vielä ihan suoraan sanoi että oli lukenut ne ja kehui :headwall: Eikä muka nyt ollenkaan tajua miksi olen suuttunut. Ihan kuin en olisi jo teinivuosina oltaisi tapeltu kymmeniä kertoja siitä että äiti luki ilman lupaani minun kirjoituksiani! :headwall: