Siis voi ei... Laihdutusasiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihduttaja

Vieras
Laihdutin viime vuoden puolella melkein 20 kiloa. Nyt sitten kesän jälkeen hiipinyt 10 kiloa takaisin. Tämä on siis oikeasti jo tosi masentavaa. Nuo 20 kiloa sain pois Xtravaganzassa ja nopeasti laihduttaen. Olin tuloksiin tosi tyytyväinen. Nyt en enää halua mitään ketoosikuureja, koska rahaa paloi ja tässä lopputulos :( Motivoikaa mua laihduttamaan järkevällä tavalla. Paikkarit on kokeiltu moneen kertaan ja enää en penniäkään uhraa millekään firmalle laihdutuksestani. Miten te muut olette saaneet painoa alas järkevästi? Onko lautasmalli ja liikunta ainut tapa? Hiilarittomalle en rupea, mutta pikkaisen olen hiilaritietoisesti alkanut syömään (ei vehnäleipää).

No tottakai paino tulee takasin, ellei se perustu kokonaan asioiden muuttamiseen vaan on jokin kausiluontoinen juttu, lyhyempi tai pidempi. Eli ei kannata laihduttaa vaan pyri muuttamaan elämäntapojasi ja siten pitämään se paino siinä missä se on nyt!

Itsekin Xtravaganzalainen. Miten jatkoit laihdutusta pussien jälkeen? Palasitko takaisin entiseen ruokailutottumukseen?
Vai toteutitko Xtravaganzan opeista mitään?

Itse opin, mutta palasin osittain takaisin vanhalle normaalille linjalle. Ja kyllähän se osittain kostautui. Mutta jälleen jatkan Xtravaganzan opeilla laihdutusta eteenpäin.

Mulle kävin samoin Xtravaganzassa! Tosin laihduin 12kg ja niistä 8-10kg tuli takaisin.

Nyt yritän hiilaritietoisesti eli jotenkin hyvä karppi linjaa noudattaen. Kiloklubi on ilmainen apu, jos jaksaa merkkailla syömisensä. Itse en jaksa kun osaan melkein ulkoa kaikkien ruokien kalorit.

Toi kiloklubi on kyllä hyvä, kun on jonkun aikaa merkkaillut ylös syömisensä niin alkaa jo oppia, mitä perus päivinä voi syödä että kalorit pysyy kurissa. Laskee myös kasvisten, kuitujen ja muutenkin ravinnon koostomusta ja antaa palautetta. Motivoi mua ainakin illalla tankkaamaan vielä sen viimisen omenan, että saa kasvikunnan tuotteista kertovan pallukan oikean väriseksi :) Kun lisää pikku hiljaa kasviksia niin sitten pikku hiljaa huomaa, että ne raskaammat ruuat vähenee ja riittää pienemmätkin annokset.

Nyt viimeisen kuukauden olen sitä täytellyt, tavoitteena +-0 tilanne raskaudesta johtuen, oisi voinut alusta asti täytellä sitä niin oisi jääny muutama kilo tulematta turhia läskejä. Onneksi tietää, että tuo on tehokas keino niiden tiputtamiseen raskauden ja imetyksen jälkeen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Xtravaganzalainen:
Itsekin Xtravaganzalainen. Miten jatkoit laihdutusta pussien jälkeen? Palasitko takaisin entiseen ruokailutottumukseen?

Itse opin, mutta palasin osittain takaisin vanhalle normaalille linjalle. Ja kyllähän se osittain kostautui. Mutta jälleen jatkan Xtravaganzan opeilla laihdutusta eteenpäin.

Täytyy myöntää, että aika tavalla vanhoille linjoille palasin ja annoskoot ovat taas huomaamatta kasvaneet :( Opit ovat tallella ja kaikki liput ja laput, mutta enää en halua maksaa siitä vaan haluan kotikonstein nämä 10 kiloa tai enemmänkin pois. Koska loppuikäähän ei voi kuitenkaan kuulua Xtraajiin (tai voi kai jos lompakko kestää) eli pakko mun on sisäistää jotenkin järkevä laihdutustapa.

www.kalorilaskuri.fi :wave: Sen nimeen vannon! Tiputin pojan syntymän jälkeen pois 15kg Kalorilaskurin avulla, joista "vaan" 3-4kg on vuodessa tullu takasin, koska olen herkutellut aika vapaasti. Nyt taas laskurin avulla tiputtelen painoa :) Välitavotteena on -12kg.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Xtravaganzalainen:

Täytyy myöntää, että aika tavalla vanhoille linjoille palasin ja annoskoot ovat taas huomaamatta kasvaneet :( Opit ovat tallella ja kaikki liput ja laput, mutta enää en halua maksaa siitä vaan haluan kotikonstein nämä 10 kiloa tai enemmänkin pois. Koska loppuikäähän ei voi kuitenkaan kuulua Xtraajiin (tai voi kai jos lompakko kestää) eli pakko mun on sisäistää jotenkin järkevä laihdutustapa.

Mutta siinähän sulla on jo tietoa kuinka onnistua laihdutuksessa. Eihän niistä Xtran opeista tarvitse mitään enää maksaa. Sovellat niitä käytännössä ja katsot miten paino lähtee tippumaan uudelleen.Äläkä anna periksi, kyllä se paino tippuu, kun syö järkevämmin ja lisäät liikuntaa.

Itse en anna enää periksi,tietoahan minulla nyt on. Nyt se on enää omista korvienvälistä kiinni, miten jatkan.

Yhteistyössä