Siis uskomatonta käytöstä vajaa 6v:ltä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Oltiin pojan kaverin ja hänen äitinsä kanssa puistossa. Tuo poika löi ihmisiä tosi isolla kepillä selkään ja huuteli törkyyksiä. Ja tuo äiti ei sanonut mitään:O Meidän poika alkoi kaverin innoittamana kokeilla myös kirosanojen huutelua. Korahdin heti pojalle, että tuommosia ei puhuta tai lähdetään ja samoin tein kotia! Minä jouduin jossain vaiheessa alkaa komentamaa kaveria, kun sen äiti ei sitä tehnyt, jonka seurauksena sain ryöpytyksen, kuinka minulla ei ole asiaa mennä hänen lastaan komentelemaan ja olen liian tiukka. Jaahas.. Eipä taida enää meidän poika tuon pojan kanssa vapaa aikana enää leikkiä:/

että penska tekee pahojaan ja äiti ei korvaansa lotkauta...kaupoissa esim. jotkut jopa kehottavat penskojaan menemään LEIKKIMÄÄN leluosastolle...

Aloittajalle sanoisin että on aivan oikeassa ollut ja ko. penskan äiti saisi opetella tapoja.

kurjaa poikasi kaverin kannalta, noin 6-vuotiaille on tyypillistä uhoaminen ja siihen pitää ehdottomasti puuttua. ikävät ajat lapsella edessä eskarissa ja koulussa.

juu, tämä on just tätä mitä täällä on puhuttu moneen kertaan kun vanhemmat ei uskalla tai raaski lapsiaan komentaa saati rangaistusta käyttää. sen kun vnhemmat tajuaisi että ei ne lapset saa mitään traumoja niistä niin kaikilla olisi mukavampaa.
ap, teit aivan oikein kun komensit ja varmasti tarpeen tullen komennat uudestaan. vaikutat sen verran topakalta äidiltä. loistavaa esimerkkiä

Yhteistyössä