Siis tuo nyt on jo sikamaista!

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mies tietää kuinka mie sinnittelen ilman pepsi maxia päivästä toiseen, joskus harvoin repsahan... Nii nyt se lipuu rauhallisesti ulko-ovesta sisälle ko kävi tankkaamassa auton ja kaupassa ja kädessänsä on pepsi pullo josta hörppää välillä ja nautiskellen huokailee että maistuupa hyvältä.... |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

*lähtee ettiin koivunvitsaa*

Tuosta saat 12 litraa colaa
prod_28297.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:
ens kerralla kun ukkos pyytää tuomaan olutta, tuo sille kori ykköskaljaa! :kieh: :kieh:

No sitä päivää saaki ootella... :D Mut viskin sijasta voisin tarjoilla seuraavalla kerralla hillasoppaa. Viddu.

joo no tuokin on hyvä.. tai viskin sijaan tarjoilet sille veteen laimennetty pepsi maxia, väri ainakin olis sama.. :D ja siinä olis samalla sit sen pepsit piloilla...

Törkeetä, mutta pidä itsesi naisena :D
Mun tarvisi kanssa yrittää vierotusta, 1 1/2 l menee päivässä joskus ylikin :ashamed:
Ei hyvä, ei ollenkaan.
Pari viikkoa olin ilman jokusen aikaa sitten, mutta ratkesin :headwall:
Ajattelin kokeilla josko pystyisin olemaan edes viikolla ilman ja viikonlopuksi ostaisin pullon.

Mun mieski juo vähintään 1.5l pepsimaxia päivässä.. Mä en enää kanna sille sitä kaupasta,ku lapsetki on sitä koko ajan vailla sitten. EI OO normaalia juua niin paljon limukkaa,mut kaippa se itte sitä sit hakee,kutarpeeks alkaa haluttaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyy nimimerkki itsekin riippuvainen:
Saako kysyä että miksi yrität vierottautua pepsi maxista?

Minäkin riippuvainen :p Enkä aio luoppua! Jotain paheitahan (?) sitä pitää ihmisellä olla kun ei polta eikä alkoholia kittaa :saint: Karkki on se pahe, josta voisin yrittää vähän vierottuakin... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja apsis:
Mun mieski juo vähintään 1.5l pepsimaxia päivässä.. Mä en enää kanna sille sitä kaupasta,ku lapsetki on sitä koko ajan vailla sitten. EI OO normaalia juua niin paljon limukkaa,mut kaippa se itte sitä sit hakee,kutarpeeks alkaa haluttaan.

Hän ei ole mies vaan kakara.

eikös pepsi maxissa ole jotain tyyliin kymmenen kilokaloria puolentoista litran pullossa? minkä helvetin takia semmoisesta pitää yrittää edes päästä eroon jos kerran tykkää?

ellei siis ole lukenut huonoista aikakausilehdistä aspartaamipropagandaa :laugh:

Yhteistyössä