siis tää on niin tätä!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
|O

kun poika on isällään,mun kaikki kaverit on töissä tai toisella paikkakunnalla/kaupungissa ja tontilla on joku härdelli et mies on siellä kiinni aamusta iltaan.

nyt kun mul on huomena koulua aamusta,niin ex on ensimmäisen kerran ikinä ottanu pojan yökylään vaik ei ole sen vuoro ja mun puhelin vinkuu koko ajan et lähdetään jonneki ja tehdään jotain. muuten oon ihan helposti pystyny sanoon et ei lähde,mut kaks viimestä viestiä on tullu sellasilta ystäviltä joita en ole nähny kuukausiin ja jotka on tosi harvoin missään |O

miks tää AINA menee näin??? :'(
mua oikeesti harmittaa.
ja ihan tiedoks että ei se niinkään ettei pääse ryyppäämään vaan se et on aidosti ikävä niitä ihmisiä :(
meil on työajat niin erilaiset ettei ehditä näkee ku joskus ja jouluna.
mua vituttaa |O
:ashamed:

No mut kyllähän yks päivä menee vähä vähemmilläkin yöunilla. Lähet autolla ja otat pari alkoholitonta...
Ja täytyy kyl sanoo et tiedän kokemuksesta et sit ku ite ois menossa niin kaikil on jotain muuta ja just ku aattelee ettei jaksa/pääse lähtee mihkään niin sit tulee kyl viestiä et nyt mennään... :headwall:

njääh,sieltä tulis sit enemmänki väkee :D
sovittiin jo et 17.11. vois koittaa keksiä jotain ku sillon on seuraavan kerran kummallakin näillä näkymin vapaata (tai mul kyl koulua aamusta,mut ei onneks enää illasta :D)
nyt täytyy vaan toivoa et saadaan pidettyä siitä kiinni :)
ollaan viimeks nähty heinäkuun alussa :(

No mut eihän siihen oo kovinkaan pitkä aika! Mä tiedän sen kun odotan samaa päivää tulevaksi muuton takia! :D Ja hyvää kannattaa odottaa. On kurjaa kun on ystäviä ketä näkee harvoin mut siitähän sen todellisen ystävän tunnistaa et vaik menis pitkäkin aika ettei nää niin nähdessä on kun ei erossa ois ollutkaan...

toi on kyllä totta :)
nää ystävät on pysyny matkassa mukana jo kymmenen vuotta. välillä saattaa olla pitkäkin aika ettei edes soitella ja sit saattaa mennä parikin viikkoo et nähdään useemminkin.
on vaan jo niin ikävä :heart:
mut tosiaan onneks se on jo kohta :)
ehkä voidaan sit kilistää teidän uudelle kodille samana iltana :D :flower:

Tehkääpä se! :D Mul on kans ystävä joka on pysyny matkassa... ootas...n.20 vuotta ja meiän ystävyys alko siitä kun muutti toiselta paikkakunnalta ja tuli uutena meiän luokalle & muut katto vähä pahasti niin mä sit sanoin et voin näyttää mist löytyy vessat ym. :laugh: Ja kuulen tost edelleen... no, kaveri asuu Tampereen suunnalla ja mä Vantaalla eli ei nähä kovinkaan usein (paitsi et huomenna oon lähössä kyläilemään kun mies pitää "pojille" vikan saunaillan täs kämpäs) mut kummasti se ystävyys on säilyny kaikki nää vuodet vaik on saattanu mennä vuosikin joskus ammattikoulun aikaan ettei soiteltu/nähty kun pyörittiin eri piireissä eri puolilla Suomea mut sit löydettiin toisemme ns. uudelleen ja nyt oon heidän ihanan tytön kummi. :heart:

tänään olis mahdollisuudet lähteä, niin kukaan ei ole lähdössä :xmas:
mua vituttaa tää niin paljon.
haluaisin nähdä kavereita ja käydä heidän kanssaan jossain ja tehdä jotain kivaa,niin kaikilla on joko kauhee krapula tai väsymys tai töitä tai sit ovat muualla |O
kiva olla yksin kotona lauantai-iltana TAAS kerran.

ja antaa tulla vaan paskaa niskaan,mut tää kuvio hajottaa ihan totaalisesti!! |O

Yhteistyössä