Siis sanokaa nyt oikeesti että kuvittelen taas turhia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Ukko lähti kaverinsa synttäribileisiin toiselle paikkakunnalle (parin tunnin ajomatka). Tässä ei ole mitään ongelmaa. Ukko käy muutenkin tosi vähän niin oli jo aikakin että lähti johonkin.

Mutta se ongelma. Tai ongelmat... Mies on pitäny facebookissa yhteyttä ystäviinsä (enimmäkseen naisia) mainitsematta mulle asiasta. Bileiden ajankohdan varmistuttua tää yhteydenpito on lisääntyny. Ja nyt pelkään että on sopinu treffejä sinne niiden akkojen kanssa. Toisekseen meillä seisoo pihassa kaksi autoa. Mies ei voinu lähteä niistä kummallakaan. Toinen on vähän rikki joten tämän ymmärrän mutta en sitä ettei voinu lähteä mun autolla (farmari) vaan halusi välttämättä kaveriltaan sporttisen tuunatun auton lainaan. Miksi ei voinu mennä perheautolla?!?

Ainakin puolet tästä paniikista saa laittaa hormoonien piikkiin. Oon saanu vauvan kolme viikkoa sitte ja on vähä mielialat vielä sekaisin. Mutta toisaalta pelkään kuitenki mitä vois reissullaan tehdä ku meillä on menny taas vähän huonosti jo jonki aikaa. Sänkyyn ei olla voitu mennä pitkään aikaan. Ensin oli lääkärin kielto ja nyt jälkivuoto... Me ei tehdä mitään yhdessä yms... Pelkään petetyksi tulemista mutta kun yrittää järjellä ajatella niin eihän nämä asiat siihen taida viitata...

Joten sanokaa nyt mulle että panikoin taas ihan turhaan ja kehittelen pienessä päässäni omiani.

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Hmm, vaikea sanoa =) Ehkä halusi vain brassailla sporttisella autolla kavereilleen? Kysyitkö suoraan ketä sinne synttäribileisiin on oikein tulossa? Onko tulossa kotiin yöksi vai jääkö yöksi?

Jää juhlapaikalle yöksi. On siis parin tunnin ajomatkan päässä kotoa. En saanut kysyttyä bileistä mitään ku en kuitenkaa halunnu miehen tajuavan että epäilen ja pelkään jotain. Yritin siis esittää normaalia ja rentoa ku ukko lähti.

Ensinnäkin se pettää tai ainakin haluaisi pettää. Mitään synttäribileitä ei välttämättä edes ole. Auton lainaamiseen voi olla kaksi syytä:
1. Brassailu tytöille ja kavereille
2. Se pelkää, että olet piilottanut GPS-paikannuslaitteen teidän autoon

Yhteistyössä