Siis oon valvonu kaks yötä varpaan tähden!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiorja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kotiorja

Aktiivinen jäsen
25.12.2005
2 990
0
36
Uskomatonta, että voi olla ihminen tyhmä!.
Minä siis aina revin varpaankynnet, en koskaan leikkaa niitä.
Nyt si revin isovarpaasta kynnen ihan liian lyhyeksi ja vielä revin nahat varpaan ympäriltä.
Lopputulos oli märkivä tulehtunut varvas, ja särky "mukava".
Kahtena yönä oon ottanu Burana 600:sta , ja silti valvonut, kun varvasta jomottaa sydämenlyönnin tahtiin, ja se on ihan kuuma.

Tyhmästä päästä tosiaan kärsii koko ruumis!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:
Auts. :hug: Tiesitkö muuten että ne lasten äitiyspakkauksessakin olevat sakset on oikeesti paljon paremmat kun meille aikuisille tarkoitetut. :snotty:

Minä kun revin aina varpaankynnet, mahtuu yhden käden sormiin, kun oon leikannut varpaankynnet saksilla/leikkurilla!!!!!

Auts :| Päänsäryn saa pois kun laittaa varpaankynnen alle tikun ja potkasee seinään mutta mikä tuohon auttas... Ootko käyny lääkärissä jos varvas on kunnolla tulehtunut kaipaisko antilooppia?

Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:
Auts :| Päänsäryn saa pois kun laittaa varpaankynnen alle tikun ja potkasee seinään mutta mikä tuohon auttas... Ootko käyny lääkärissä jos varvas on kunnolla tulehtunut kaipaisko antilooppia?

Pitäsköhän si laittaa päähän tikku ja pompata kattoon???.
En oo käyny lääkärissä, mut täytyy kai sitäkin harkita, jollei tää kohta lopu.

:D En suosittele kattoon pomppaamista mutta tulehduksen tuntomerkit on kuumotus, punotus, turvotus ja kipu joten menisin sinuna lääkäriin. Saat antibiootit ja suihkuttelet varvasta kerran/pari päivässä. Sukassahan se hikoilee eli ilmakylpy olis paras vaihtoehto.

:D En suosittele kattoon pomppaamista mutta tulehduksen tuntomerkit on kuumotus, punotus, turvotus ja kipu joten menisin sinuna lääkäriin. Saat antibiootit ja suihkuttelet varvasta kerran/pari päivässä. Sukassahan se hikoilee eli ilmakylpy olis paras vaihtoehto.

Siis minähän en pidä sukkia kun pakon edessä (eli ulkona), siksi kai aina revinkin kynsiä!!!!

Tuollainen sydämentahtiin jomotus kyllä kuulostaa ihan tulehdukselta, joka vaatisi lääkehoidon.
Mulla katkesi kerran peukalosta kynsi niin pitkälle, että peukaloon tuli tulehdus, koko sormi turposi ja kynnen ( tai sen mikä siitä oli jäljellä) alta alkoi tulla märkäistä eritettä.

Kannatasi mennä lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tuollainen sydämentahtiin jomotus kyllä kuulostaa ihan tulehdukselta, joka vaatisi lääkehoidon.
Mulla katkesi kerran peukalosta kynsi niin pitkälle, että peukaloon tuli tulehdus, koko sormi turposi ja kynnen ( tai sen mikä siitä oli jäljellä) alta alkoi tulla märkäistä eritettä.

Tuo selostus kuullostaa niin tutulta, minulla siis kyse vaan varpaasta!
Kai se menee ohi ilman lääkäriäkin????
Joo, kaamee lääkärikammo!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

Tuo selostus kuullostaa niin tutulta, minulla siis kyse vaan varpaasta!
Kai se menee ohi ilman lääkäriäkin????
Joo, kaamee lääkärikammo!!!!!!

En usko et menee. Joten lääkäriin vaan ja suihkuttelet usein.

Aiheen vierestä menee mut tuli tuosta antiloopista mieleen. Meidän pojan yhdessä kirjassa on antilooppeja ja joka kerta vahingossa sanon sille että ne on antibiootteja :D

Yhteistyössä